⚠️ BLAKK WEEK
SPAR OPPTIL 20.000 KR
BLAKK WEEK ⚠️
Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
NextGenTel
3.2
2 197 verifiserte omtaler

NextGenTel omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.2
Middels
2 197 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#4
Utmerket
NextGenTel er rangert
#4 av 67 fiberleverandørerer
37%
Dårlig
37% anbefaler NextGenTel
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 2 197 omtaler om NextGenTel

FILTRER OMTALER
463
334
227
194
979
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NextGenTel
NextGenTel har 2 197 verifiserte omtaler på Bytt.no

Fiber ..

Omtale av  Kjell

Bestilte fiber med nett. Sa fra meg angrefristen så det skulle bli oppkoblet innen 2 uker . Nå sier dei at det kan ta 6 uker og vil sende faktura nå fordi jeg vil ut av dette. Er jo dei som har brutt avtalen. Forvent også lang ventetid på telefon !

Svar fra NextGenTel
09.07.2019 12:04

Hei Kjell. Når du sier fra deg angreretten, betyr det ikke at fiber linjen blir installert innen 2 uker, men leveringstiden blir kortere enn vanlig. Siden vi er midt i sommerferien, kan det være problemer med montør kapasiteten i ditt området eller andre årsaker som gjør at det tar lengre tid enn vanlig. Du vil få et bruddgebyr dersom du går fra avtalen siden du har sagt fra deg angreretten. Vi har hatt litt ekstra påtrykk på telefonen de siste dagene, men har fått ned ventetiden nå. Kan anbefale deg å prøve kontakt kanalene chat, facebook eller appen vår dersom du opplever litt ventetid på telefon. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Veldig god kundeservice

Omtale av  Jon E

Ble tilbudt studentrabatt uten å vite at de hadde det

Svar fra NextGenTel
05.07.2019 13:22

Hei Jon Takk for din tilbakemelding, vi setter pris på at du er fornøyd med kundeservicen vår og håper du blir fornøyd med tjenesten. Ha en fin sommer. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel

Lang ventetid

Omtale av  Anna W

Venter 2 uker på flytting av bredbånd, får ikke avslag på månedspris selv om er uten Internett så lenge. Jeg har meldt flytting i uke 26 og får aktiv bredbånd i uke 28. Litt rart å vente så lenge. Særlig at man må jobbe ved bruk av Internett.

Svar fra NextGenTel
05.07.2019 13:22

Hei Anna Vi ønsker alltid å hjelpe kundene våres raskest mulig, men en slik prosess tar dessverre litt tid. Vi anbefaler at flytting meldes inn minst 2 uker før for å sikre at du ikke er uten nett på ny adresse. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel

Sen reaksjonstid

Omtale av  Kennet

Kontaktet dere fredag om feil, skulle bli kontaktet av montør. Ingenting skjer.

Svar fra NextGenTel
16.07.2019 08:51

Hei Kennet. Vi ønsker å ha en så rask reaksjonstid ved feilretting som mulig, men det kan skje noe uforuttsett som gjør at montørselskapet ikke får overholdt forventet rettetid og jeg beklager ulempen dette medfører for deg. Jeg håper alt er i orden nå og ønsker deg en fin sommer. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel

Hold avstand!

Omtale av  Sten E. H

Har du nett over telefonlinje bør du holde avstand fra NextGenTel! De klarer ikke lengre å melde feil på slik linje!!

Svar fra NextGenTel
05.07.2019 13:22

Hei Sten Vi melder alltid inn feil på både telefonlinje og fiberlinjer så lenge feilen ligger på linjen. Dersom linjen din ikke er meldt inn, anbefaler jeg deg å ta kontakt med oss slik at vi kan feilsøke problemet også melde det inn. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Holder ikke det de lover

Omtale av  Jan A

Selger argumenterer med bedre router og wifi hastighet/dekning enn Telenor leverer. I tillegg sier han at tv-boksen har tilgang til de mest brukte strømmetjenestene. Ingen ting av dette stemmer!!!

Svar fra NextGenTel
05.07.2019 13:21

Hei Jan At selger ikke oppgir korrekt informasjon er noe vi ikke ønsker og håper du har tatt kontakt med oss slik at vi kan ta dette videre med selger for å unngå at det skjer i fremtiden. Jeg beklager at du fikk feil informasjon, men håper blir fornøyd med tjenesten vår. Hvis du har problemer, er det bare å ta kontakt på chat, facebook, telefon eller via vår nye app. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel

Bra bredbånd

Omtale av  Øystein H

Det er mer enn bra nok for en pensjonist, men du har jo flere muligheter.

Svar fra NextGenTel
05.07.2019 13:21

Hei Øystein Takk for din positive tilbakemelding. Håper du får en fin sommer. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel

NextGenTel har 2 197 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NextGenTel mener

NextGenTel

Har tilegnet profilen
NextGenTel deltar på Bytt.no

NextGenTel har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NextGenTel besvarer omtaler

NextGenTel har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
NextGenTel ønsker tilbakemeldinger

NextGenTel benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR