NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har du nett over telefonlinje bør du holde avstand fra NextGenTel! De klarer ikke lengre å melde feil på slik linje!!
Hei Sten Vi melder alltid inn feil på både telefonlinje og fiberlinjer så lenge feilen ligger på linjen. Dersom linjen din ikke er meldt inn, anbefaler jeg deg å ta kontakt med oss slik at vi kan feilsøke problemet også melde det inn. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel
Selger argumenterer med bedre router og wifi hastighet/dekning enn Telenor leverer. I tillegg sier han at tv-boksen har tilgang til de mest brukte strømmetjenestene. Ingen ting av dette stemmer!!!
Hei Jan At selger ikke oppgir korrekt informasjon er noe vi ikke ønsker og håper du har tatt kontakt med oss slik at vi kan ta dette videre med selger for å unngå at det skjer i fremtiden. Jeg beklager at du fikk feil informasjon, men håper blir fornøyd med tjenesten vår. Hvis du har problemer, er det bare å ta kontakt på chat, facebook, telefon eller via vår nye app. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel
Det er mer enn bra nok for en pensjonist, men du har jo flere muligheter.
Hei Øystein Takk for din positive tilbakemelding. Håper du får en fin sommer. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel
Har brukt kundeservice ang faktura spørsmål og blir alltid møtt med en god tone og de hjelper då godt de kan
Hei Rune Takk for din hyggelig tilbakemelding. Om du ikke allerede har lastet den ned, vil jeg informerer om at du kan få full faktura oversikt via vår nye app som finnes til både på Google Play og AppStore. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel
Anbefales for god service. Opptaksmuligheter gratis på flere dekoder.
Hei Arvid Tusen takk for din tilbakemelding, vi har hatt mye fokus på å levere best mulig kundeservice og setter pris på at du er fornøyd med den. Med vennlig hilsen Christian
Koblet opp senere enn avtalt. Levert defekt modem. Når du står i telefonkø blir du brutt
Hei OveMarthin Vi ønsker at våre kunder blir koblet opp raskest mulig, men i noen tilfeller kan installasjonen bli utsatt av ulike grunner. Vi vil selvfølgelig ikke starte faktureringen før linjen er ferdig oppkoblet av montør. Det er beklagelig at du mottok et defekt modem og det skal ikke skje. Hvis det skulle være et problem å ringe til oss, kan jeg anbefale deg å prøve ta kontakt via chat, kontaktskjema eller vår nye app. Håper du får en fin sommer. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel
Litt dårlig ruter Og at telefonlinja blir nedlagt om ett år Bra med den appen er at eg kan styra ruteren min
Hei Jørgen Takk for din tilbakemelding. Det er dumt å høre at linjen din blir lagt ned om 1 år, vi skulle ønske at vi kunne fortsatt med levering over telefonlinjene i lang tid fremover, men dette har vi ikke kontroll over siden vi kun leier linjen av linjeeier. Vi er fornøyde med appen og glad for du også likte den, den vil få flere funksjoner med tiden som kommer. Jeg håper du finner en ny løsning når linjen legges ned. Dersom du ikke har mulighet å faktisk ha en fysiske linje inn til adressen din, kan jeg tipse om å undersøke mulighet for mobilt bredbånd dersom du har grei mobil dekning der du bor. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel