NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det aller meste kunne bli bedre dvs kundeservice, produkter som ikke fungerer, brutte lovnader om tid osv osv.
Jeg har vært kunde hos NextGentTel i 10 år. Jeg har vært fornøyd, hastigheten var god nok, prisene greie, kundeservice også. I fjor ønsket jeg å bytte til HomeNet pga. at de hadde økt prisen ganske kraftig helt plutselig etter flere år med samme pris. Jeg byttet til HomeNet, men før byttet ble gjennomført i praksis klarte NextGenTel å overbevise meg om å komme tilbake - ved å tilby kr. 100 i avslag pr. måned og å betale en god del på avbestillingsgebyret til HomeNet (kr. 1500 av 2500). I løpet av ett år så skulle dette gå opp i opp pga. avslaget på kr. 100 pr mnd. Men for at jeg skulle gå vinnende ut av avtalen, så måtte jeg jo få beholde den samme prisen i lenger enn ett år. Ca. Ett år etter, nå altså, øker de nå prisen igjen med kr. 100. Dette til tross for at de forsikret meg muntlig om at dette ikke skulle skje igjen. Jeg er veldig, veldig skuffet. Dette er ikke konkurranse mellom to selskaper, men tortur av kunder som bare må flytte mellom disse to for å holde prisen nede. Jeg skjønner ikke at dette er lovlig. NextGenTel fremstår som useriøse, imo. Jeg angrer på å ikke ha forblitt hos HomeNet, for dette skulle ikke skje. Tilliten min til NextGenTel er borte. Dessverre. Jeg bytter. Takk for meg.
Dette er et selskap i fritt fall. Har hatt problemer med disse i alle aspekter og sliter fortsatt 3 måneder etter bytte til annen leverandør med å få penger de har trekt meg feil. Elendig svartid på kundeservice, forferdelig rep.tid ved linjefeil. Ventet nesten 1 måned for å få fikset en nettfeil. Purringer på ikke innlevert ødelagt ruter da jeg sendte den med sporing. Heldigvis hadde jeg tatt vare på kvittering. Jeg har hørt alle mulige unnskyldninger fra dette firmaet og bortforklaringer! Som kunde vil jeg ikke ha masse unnskyldninger og tull. Jeg vil bare ha ting i orden og få det jeg betaler for. Dette er ikke tilfellet hvis du bruker NextGenTel!
Hatt Internett og TV på Telenor fiber fra NextGenTel i 2år nå. Alt fungerer bra og har samme prisen som når jeg skrev kontrakt med selger.
Dårlig på alt, inkludert kundeservice. Hold deg langt unna NextGenTel!
Verdens dårligste kundeservice! Lang ventetid på tlf, ringer ikkje opp som de lover de skal gjøre, og kan som regel ikkje hjelpe. Styr unna!
Da vi ringte første gang for å bestille nett hos dere ble vi lovt nett innen 6 uker, de kom den 6 uka for å fikse nett, men nettet funket ikke. Vi derfor prøvde å ringe dem, men kom ikke fram og ba dem derfor ringe oss opp igjen. Vi ble aldri ringt opp igjen derfor måtte vi ringe flere ganger og vente i nesten 2 timer før vi fikk svar. Da vi endelig fikk svar ble vi lovt at montørene skulle komme å sjekke ut en uke senere, da de påstod at de hadde vært hos oss hadde vi fortsatt ikke nett, derfor måtte vi ringe opp igjen og vente lenge på svar samtidig som vi sendte dem melding på Facebook, etter lang tid fikk vi endelig svar og ble lovt at montørene skulle komme igjen, de kom, men de skjønte ikke hva som var galt og skyldte på ruteren og bestilte opp en ny ruter, den fikk vi i dag og den funker fremdeles ikke. Vi har prøvd å ringe flere ganger, men kommer ikke fram, og når vi endelig ble ringt opp igjen var det feil avdeling og de måtte lage en ny sak, og vi må derfor vente enda lenger. Samtidig har de klart å registrere abonnementet på feil navn, og vi har bedt dem ordne opp i dette 5 ganger, og de sa dere skulle gjøre det alle 5 gangene, men enda ble det ikke gjort. Det er ikke slik kundene bør behandles, jeg kommer nok heller ikke til å anbefale NextGenTel til noen andre. Kommer også til å fortelle om denne dårlige opplevelsen til alle for å gjøre dem en tjeneste så de slipper dette tullet.