NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Flinke hjelpe deg har problem sender regning tidlig
Hei, Jon Y. K Takk for at du velger internett fra NextGenTel! Veldig fint å høre at du har fått god hjelp, er det noe mer vi kan hjelpe deg med så kan du finne svar på ofte stilte spørsmål på hjelpesidene våre, eller kontakte oss per telefon eller chat hvor dyktige konsulenter står klar til å hjelpe. Vi jobber på hver dag for å gi deg som kunde en god deal på internett 😀 Ønsker deg en riktig fin dag Jenny NextGenTel
Styr unna Nextgentel. De leverer utstyr som er elendig og som ikke møter krav gitt i regelverket. Utstyret tåler ikke strømbrudd/ytre påvirkninger det skal tåle i henhold til regelverk. Utstyr må rekonfigureres etter strømbrudd. Dette er ikke nødvendig for utstyr levert fra andre leverandører. Lite robust løsning og dårlig kundeservice med lite teknisk innsikt.
Hei, Steinar Takk for at du legger igjen til tilbakemelding om oss her på Bytt.no! Din opplevelse er viktig for oss på veien for å forbedre oss. Så kjipt at opplevelsen du hadde som kunde var dårlig kundeservice og lite robust løsning. Det er jo langt fra godt nok fra vår side! Jeg kan ikke se hvilket utstyr du hadde som kunde hos oss og kan bare svare på generelt grunnlag. NextGenTel har det siste året hatt ekstra fokus på å levere utstyr fra leverandører med høy kvalitet, som f.eks TP-Link og Nokia. Utstyrsleverandørene vi samarbeider med holder høy standard og følger krav. Det er også verdt å nevne at det er valgfritt å bruke eget utstyr som NextGenTel kunde, hvis det er ønskelig med annet WiFi-utstyr. I og med at vi har fokusert mye på utstyr siste tiden så er det ekstra kjedelig å høre at dette er en av grunnene til at din opplevelse ikke har vært god, og det betyr jo at vi må bli enda bedre på å kommunisere hvordan utstyret fungerer. Når det kommer til ytre faktorer som strømbrudd, så kan det i noen tilfeller være nødvendig med omstart av bredbåndsutstyret for å komme på nett igjen, men det skal ikke være behov for fabrikk-resett. Dette er ikke leverandøravhengig. Jeg ser du har oppgitt at du har byttet leverandør, så vi får dessverre ikke hjulpet deg videre i denne sammenheng. Men hvis du skulle ombestemme deg en gang, så er du hjertelig velkommen tilbake som kunde hos NextGenTel 💚 Ønsker deg en fin dag Jenny NextGenTel
Veldig bra rask og billig fornøyd med nett svarer fort
Hei, Malak Tusen takk for at du legger igjen din omtale om oss her på Bytt.no, din tilbakemelding betyr mye for oss! Det er veldig kjekt å høre at du syns at internettet er veldig bra og billig, akkurat sånn skal det være 😀 Vi jobber alltid for å gi deg en god deal på internett! Ønsker deg en fin dag Jenny NextGenTel
Byttet leverandør fra Telenor til NextGenTel pga rimeligere å bedre tilpasset bredbånd for vårt behov.
Hei, Tom Tusen takk for at du velger Norges prispresser på bredbånd! Vi er svært glad for å høre at du har fått bredbånd som er tilpasset ditt behov - hvorfor betale for mer internett enn man har brukt for? Tusen takk for at du legger igjen din omtale om oss her på Bytt.no, det betyr mye for oss 😊 Ønsker deg en riktig fin dag Jenny NextGenTel
Slutter plutselig å funke, var mye kluss første dagen. Og det syns jer det er enda.
Hei, Maylin Tusen takk for at du legger igjen din tilbakemelding om oss her på Bytt.no! Så kjipt at du opplever ustabilitet på fiberen vi leverer til deg, det vil vi gjerne få sett på og fikset så snart som mulig. Håper du tar deg tid til å kontakte oss, våre dyktige konsulenter er klare til å hjelpe deg på telefon 987 07 979 eller Chat på MinSide. Vi takker for at du velger internett fra NextGenTel. Ønsker deg en riktig fin dag! Jenny NextGenTel
Nettet fungerer fint, men har hatt noe problemer med oppkobling av enheter til Deco x55.
Hei, Aino Tusen takk for at du skriver din omtale om oss her på Bytt.no, det setter vi pris på! Kjekt å høre at nettet fungerer fint! Hvis du fortsatt opplever problemer med at enheter ikke får koblet seg opp til WiFi-utstyret, håper vi at du tar kontakt med oss sånn at en dyktig medarbeider hos oss kan hjelpe til med akkurat dette, du når oss på telefon 987 07 979. Ønsker deg en strålende dag Jenny NextGenTel
I have had multiple problems with Internet at my house and decided to go back to NextGenTel, based purely on price. I initially had many problems with misinformed advice from their customer service but eventually got connected after 10 days. The internet is ok but at times is half the speed I am paying for, I will continue to monitor this over the coming weeks.
Happy Monday, Rob! First of all, thanks for coming "home" to NextGenTel, and also for letting us know about your experience so far. Im sad to hear about the mis-communication and the speed-issues you are experiencing. Regarding the speed i will advice you to connect your unit directly to the router with an ethernet-cable and measure the speed. Its a known fact that WiFi-signal may suffer from interference from other devices or due to other "external" factors such as distance between the equpiment and units, wall materials, etc. If you find that you meassure full speed when connected trough ethernet-cable, but not when connected to WiFi i will advice you to have a look at our FAQ-pages (You can find them here: https://hjelp.nextgentel.no/). Here you´ll find different articles and guides with advice on how to move forward when testing/fixing speed-issues. If you still experience issues regarding the speed you are more than welcome to contact us at +47 987 07 979, every week day. I hope this was helpful. Have a good week! Best regards Christian NextGenTel