NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dårligere dekning på det trådløse nettverket enn det gamle til Telenor vi hadde. Angrer for byttet vi gjorde.
Hei Tom C, Takk for at du legger igjen din omtale her på Bytt.no – vi setter pris på å få høre om din erfaring med oss! Det er kjedelig å høre at du har fått utfordringer med dekningen på det trådløse nettet etter du har byttet fra Telenor til oss som leverandør. Selve fiberlinja inn til boligen din er jo trossalt nøyaktig den samme som du hadde da var Telenor kunde. Av den grunn så er det ingen ting som skal spille inn som gjør den delen av tjenesten dårligere. Nå vet ikke jeg ut fra teksten om du bruker eget utstyr eller om du har Wi-Fi utstyr fra oss. Vi ville satt pris om du tar kontakt med oss, så kan vi hjelpe med å finne en løsning på problemene på det trådløse nettet. Vi vil jo selvfølgelig at internettet fra oss skal fungere knirkefritt hos deg! Du når oss ved å ringe 987 07 979, chatte med oss innlogget via MinSide eller sende oss en direktemelding på Facebook-siden vår 😊 Ønsker deg en fin dag Mvh Jenny NextGenTel
Fibertilkoblingen virker tilfredsstillende, så alt er som avtale, og prosen viste blir bra ok og rimelig
Hei Idar, Vi takker så mye for at du legger igjen din omtale her på Bytt.no! Helt topp at alt virker utmerket! Det er det vi vil høre og det er sånn det skal være 😄 Takk for at du valgte bredbånd fra oss, vi er opptatt av å gjøre internett rimelig for folk og være Norges prispresser på bredbånd! Mvh Jenny NextGenTel
Har vært kunde i mange år. Aldri noe å utsette på tilgangen. Var kunde et annet sted i 14 dager, men gikk tilbake til NextGenTel pga pris.
Hei, Bente D. K Tusen takk for omtalen din her på Bytt.no, det setter vi stor pris på! Så flott å høre at internett fungerer utmerket hos deg og at du har vært fornøyd kunde hos oss i mange år. Vi kommer til å fortsette å jobbe hver dag med å gjøre internett raskt å være Norges største prispresser på bredbånd 😄 Mvh Jenny NextGenTel
er fornöyd funker storsett godt.men kan bli bedre av og til kan vifien väre litt i ulage men stort sett bra
Hei, Geir S Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive din omtale her på Bytt.no! Godt å høre at du er fornøyd med nettet, ta gjerne kontakt med oss om det er noe som ikke fungerer som det skal. Ønsker deg en strålende helg 🌞 Jenny NextGenTel
Hatt telenor i 4år uten problem, siden jeg byttet har det falt ut hele tiden. Så her er det bare å rømme vekk
Hei, Kjetil H. D Takk for at du legger igjen din omtale her på Bytt.no Så kjipt at nerttet bare faller ut hos deg, vi skjønner det er provoserende med ustabilt nett. Nette blir levert gjennom samme fiberlinje som tidligere, og da skal vi klare å levere minst like stabilt nett som du har hatt tidligere! Vi skal selvsagt gjøre vårt for å rette opp i ustabiliteten, håper du tar deg tid til å kontakte oss så vi får feilsøkt på problemet hjemme hos deg. Du når oss ved å ringe 987 07 979, chatte med oss innlogget via MinSide eller sende oss en direktemelding på Facebook-siden vår 😊 Mvh Jenny, NextGenTel
Har den på hytten meget bra, gidder ikke skrive en hel avhandling
Hei, Kristoffer F. L Tusen takk for din omtale her på Bytt.no Helt topp å høre at alt funker som det skal 😊 Takk for at du valgte bredbånd fra NextGenTel! Ønsker deg en fin dag Mvh Jenny, NextGenTel
Byttet til NextGenTel pga pris, og at de kunne levere den hastigheten som jeg hadde behov for. Ble forespeilet en leveringstid på 4-6 uker, men siden jeg hadde sagt opp mitt fibernett hos tidligere leverandør ordnet NextGenTel dette på en uke- dette er jeg strålende fornøyd med.
Hei, Nina Tusen takk for at du legger igjen din omtale her på Bytt.no 😊 Vi er så glad for å høre at du er strålende fornøyd - vi ønsker jo at det skal være enkelt å bli kunde hos oss. Håper du er like fornøyd med leveransen fra oss fremover! Ønsker deg en riktig god dag Mvh Jenny, NextGenTel