NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det var lett å komme igang, få bredbåndet opprativt
Gjekk over 3 mnd. Før eg fekk montør. Fekk installasjonsdato, ingen montør kom. Måtte ringe halve verden for å få tak i montør. Nextgentel opplevde eg som forferdeleg lite samarveidsvillig, og fraskreiv seg alt mogleg ansvar for alt. Som å snakka med barnehageungar. Verste kundehåndtering eg nokon gang har opplevd! Kjem til å fråråda alle eg kjenner frå å bruka dette inkompetente selskapet!
Det fungerer greit. Vi måtte imidlertid bytte ruter, noe vi ikke var forespeilet av selger. Dette koster oss 39 kroner pr mnd. Vi har også mistet Matkanaløen, noe vi ikke vet hva skyldes, da vi ikke har gjort endreinger på Riks-TV.
Jeg opplever at nettet faller ut, at de vanlige programmene på telefonen (facebook instagram snap etc) bare står og spinner og laster uten å laste inn, og at jeg må slå av wifi wifi. Dette håper jeg det går an å gjøre noe med.
Har i 14 dager forsøkt å få tilbake internett. NextGenTel skylder på Telenor som sender meg tilbake til nextgentel. Når jeg ringer er jeg nr 45 i køen. Når jeg er på chat er jeg nr 8 i køen og blir tatt ut av tel kø. Resultat ikke service eller bistand. Med tre hjemmekontor i huset er dette uhørt. Styr unna denne leverandør.
Gikk fra et rådyrt Telenor til Nextgentel. Alt gikk sømløst og som avtalt. Vi holder til langt ute i havgapet og må kunne ordne alt selv da det ikke er tilgang på ekspertise uten å betale en formue. Prisen ble nesten halvert! Jeg hadde klaget til Telenor på prisen i flere år uten resultat. Men jeg sa opp abonnementet ble prisen halvert, da var det for sent.....
Godt nett veldig dårlig kundeservice, venter ca 1,5 timer! Har ennå ikke fått alt opp og fungere, men 1,5 timer ventetid er ikke akseptalbet. Telenor hadde max 2-3 minutter.