NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Gikk fra et rådyrt Telenor til Nextgentel. Alt gikk sømløst og som avtalt. Vi holder til langt ute i havgapet og må kunne ordne alt selv da det ikke er tilgang på ekspertise uten å betale en formue. Prisen ble nesten halvert! Jeg hadde klaget til Telenor på prisen i flere år uten resultat. Men jeg sa opp abonnementet ble prisen halvert, da var det for sent.....
Godt nett veldig dårlig kundeservice, venter ca 1,5 timer! Har ennå ikke fått alt opp og fungere, men 1,5 timer ventetid er ikke akseptalbet. Telenor hadde max 2-3 minutter.
Vi betaler for hastighet på 50, men mottar bare 38-40. Skulle gjerne kunne sendt e-post fro å få kontakt.
Prisen er bra i forhold til alle andre, men chat funksjonen er helt grusom og du detter ut flere ganger i vente på at set skal bli din tur. Noe som forøvrig tar opp mot en time om du klarer å holde deg der, og flere timer om du detter ut. Funksjonen hvor du kan sende og opprette sak skjønner jeg ikke hvorfor de har, for de svarer jo ikke på det du sender selvom det står svar innen 24-48 timer. Telefonnummeret er godt gjemt, men var det jeg tilslutt måtte ty til for å få hjelp. Ellers roter de fælt med levering og tid og fakturaer. Det siste plusset de skal få er at nåe du først får kontakt med kundeservice er de utrolig snille og hjelpsomme, og fikser opp i det meste.
Fungerer som forventet. Ingen problemer med nettet.
Hadde jeg kunne gitt 0 stjerner så hadde jeg gjort dette. Disse svarer ikke på kundeservice og vanskelige og få taki. Nette detter ut flere ganger hver dag og det går ikke Ann og se på film uten at det står og lader hele tiden.
Leverte fiber uten kostnad når ingen andre ville levere.