NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dere sende regninger uten vi for noen internet det er 6 uke vi har melet nesten kvar uke ingen reaksjon o og nikx
For å få tråløst bredbånd installert brukes det en underleverandør som igjen benytter en underleverandør og det er denne montøren som mann må avtalle installering med. Det burde være mulig å ungå å forholde seg til underleverandøren til underleverandøren for å få avtalt tid for installasjon. Ting tar super lang tid. Andre reklamere at mann ka montere antennen selv.
Samme hastighed men prisen er nu dobbelt op over 6 år .
Hadde oppstartproblem med ruter.Viste seg at den ikke var satt i riktig modus fra leverandøren.Ble rettet når vi etterhvert fikk kontakt med servicesenter.
Kunne sent montør for å sjekke feilene fått den rettet opp next gentel har overtatt linjene til telenor.
Oversiktlig og enkel app. Lite inkludert i månedsprisen, noe dyrt i forhold til konkurrenter. Vurderer å bytte da konkurrentene kan tilby høyere hastighet og streaming inkludert. Når man kjører speedtester så klarer man sjelden å oppnå betalt hastighet, selv med ruter bra plassert og forsterker. Stort sett helt ok tilfreds med nextgentel, men ikke noe wow faktor.
14 dager siden innstallasjon. Bokser var ikke tilsendt når mo tører var her så det måtte vi vente en uke på. Nå er det gått enda en uke og vi har fremdeles ikke nett… først var ikke linjen åpnet, så har de ikke kontakt med ruter. Rekning har de sendt da… 😝