⚠️ BLAKK WEEK
SPAR OPPTIL 20.000 KR
BLAKK WEEK ⚠️
Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
NextGenTel
3.2
2 195 verifiserte omtaler

NextGenTel omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.2
Middels
2 195 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#4
Utmerket
NextGenTel er rangert
#4 av 67 fiberleverandørerer
37%
Dårlig
37% anbefaler NextGenTel
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 2 195 omtaler om NextGenTel

FILTRER OMTALER
463
334
227
193
978
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NextGenTel
NextGenTel har 2 195 verifiserte omtaler på Bytt.no

Kjappt og greit

Omtale av  Rene P

Kjapt, enkelt og smertefritt. Byttet egentlig i affekt da jeg var irritert på min tidligere leverandør. Opplevde å spare penger i prosessen

Svar fra NextGenTel
10.04.2024 14:57

Hei, Rene! Kjekt at du tar deg tid til å legge igjen din omtale her på Bytt.no, og en stor takk til deg for at du har blitt kunde hos oss 😊 Det setter jeg og gjengen min i NextGenTel stor pris på! Jeg har gjort mye dumme ting i affekt, men det gleder meg å høre at du ikke har gått i den fellen ved å bytte til oss. At du sparer penger i tillegg er jo som tatt ut av ordboka for uttrykket 𝐬𝐥å 𝐭𝐨 𝐟𝐥𝐮𝐞𝐫 𝐢 𝐞𝐧 𝐬𝐦𝐞𝐤𝐤 🎊 Kjapt, enkelt og smertefritt kunne jo vært et ganske bra slagord, men vi har allerede et annet slagord på plass dessverre. Men det treffer perfekt på det vi prøver å få til hver dag for deg som kunde 😊 Hos oss skal det være enkelt! Takk igjen for at du har blitt kunde hos oss. Ha en helt nydelig onsdag! Beste hilsen Martin, NextGenTel

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Enkelt bytte.

Omtale av  Vidar

Enkel overgang fra annen leverandør. Systemet fungerer.

Svar fra NextGenTel
10.04.2024 14:40

Hei, Vidar! Takk for at du har blitt kunde hos oss og for at du tar deg tid til å legge inn din omtale her på Bytt.no 😊 At du opplevde overgangen til oss som enkel er ren balsam for ørene mine 🎉 Vi jobber på hver dag for å gjøre overgangen til oss enkel og sømløs. Godt å se at alt fungerer som det skal, og at du er fornøyd med hastigheten du får. Ikke nøl med å ta kontakt med oss dersom du har spørsmål, eller trenger rådgivning om hastighet eller internettabonnementet 😊 Takk igjen for at du har blitt kunde hos oss! Ha en strålende onsdag 😃 Beste hilsen, Martin, NextGenTel

Hyggelig, men udugelig kundeservice

Omtale av  Geir F

Hyggelige, men udugelige kundeservicemedarbeidere. Sa ikke opp gml. fiberlinje hos Telenor som avtalt. Dermed ny faktura fra Telenor og en måned senere bytte. Måtte til slutt si opp selv hos Telenor. Skriftlig avtale med NGT om at de ikke skulle fakturere for denne overlappende perioden (linja ble byttet, men ikke faktureringsforholdet), men det gjorde de likevel. Regner dog med at de ordner opp til slutt. Alt i alt veldig hyggelige folk og raskt svar, men veldig mye rot.

Svar fra NextGenTel
08.04.2024 14:30

Hei Geir, Aller først, takk for at du har valgt NextGenTel som leverandør av bredbånd, og takk for at du tok deg tid til å gi oss denne tilbakemeldingen ☺️ Her var det jo litt begge deler, så jeg kan jo starte med å si at det er veldig gledelig å se at du sånn overall er godt fornøyd, og ikke minst at tjenesten i seg selv står til forventningene 🥳 Så... er det jo selvfølgelig kjedelig at det har blitt litt rot i overgangen fra gammel leverandør til oss 🥲 Og uten at jeg skal synse i ulike teorier om hva som KAN ha gått galt, hos oss, hos tidligere leverandør eller i det hele tatt så forstår vi selvfølgelig viktigheten av at dette bare skal "funke", og det er det vi jobber for hver eneste dag. Som du er inne på selv så kommer dette helt sikkert til å løse seg, men jeg beklager like fullt at du har måttet forholde deg til dette og brukt unødig tid. Vi tar med oss både det, og at du tross alt føler du har møtt på hyggelige og hjelpsomme mennesker underveis i prosessen ☺️ Ønsker deg en fortsatt fin dag. Mvh Christian NextGenTel

tilfredsstillende

Omtale av  Ragnvald B

Hei! er litt skuffet over sendrektigheten fra ordre til oppstart,synes det blev en del rot her.Jeg har tro på att dette skall gå seg till etterhvert.t

Svar fra NextGenTel
10.04.2024 15:08

Hei Ragnvald! Takk for at du har tatt deg tid til å legge inn din omtale, og takk for at du har blitt kunde hos oss på fiberen 😊 Jeg skal ærlig innrømme at sendrektighet ikke har vært i mitt vokabular før nå, men etter en rask kikk i ordboka gir det god mening. Det at du har opplevd leveringen som treg etter at du bestilte fiber kan vi ikke være fornøyd med. Jeg får ikke sett noe mer informasjon enn fornavnet ditt her på Bytt.no, men dersom du har et par minutter hadde jeg satt stor pris på om du deler litt flere detaljer med meg på e-post til [email protected]. Tilbakemeldingen din hjelper oss å bli bedre i fremtiden 😊 Takk igjen for at du har blitt kunde hos oss, og ikke nøl med å ta kontakt med oss via MinSide eller telefon 987 07 979 dersom du har spørsmål! Beste hilsen Martin, NextGenTel

Bedre kundeservice

Omtale av  Lennart

Det tar lang tid før å få det Så juger dem du snakker med Annars så er det fint

Svar fra NextGenTel
08.04.2024 11:52

Hei Lennart, Her er det tydelig at du opplever tjenesten vi har levert som god, men at det nok har vært noe utfordringer knyttet til dialog med selger og/eller kundeservice. Dessverre har jeg ikke anledning til å se detaljer knyttet til kundeforholdet ditt, men på generelt grunnlag kan jeg si at vi forsøker å sette så tydelige forventninger som mulig når det kommer til leveringstid etc. Akkurat denne tiden styres også av faktorer som blant annet avtaletid hos tidligere leverandør osv, så det kan variere noe. Og så kan jeg med relativt stor sikkerhet si at ingen i NextGenTel aktivt har forsøkt å føre deg bak lyset ved å lyge eller bevisst gi deg uriktig informasjon 😅, men jeg registrerer like fullt at noe i kommunikasjonen her har blitt feil, og det vil jeg ta med tilbake til salgs- og kundeserviceteamene. Ønsker å takke deg for at du har valgt å bli kunde hos NextGenTel, og at du tok deg tid til å legge igjen tilbakemeldingen til oss. Og så håper jeg at vi fortsetter å levere tjenester som står til forventningene i fremtiden ☺️ Ha en nydelig dag videre. Mvh Christian NextGenTel

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Helt greit, nesten som reklamert.

Omtale av  Øivind

Lever opp d di reklamerer for,bortsett fra at de burde opplyse at d ikke skjer noe de første 14 dager etter bestilling.

Svar fra NextGenTel
04.04.2024 15:38

Hei Øivind, Så hyggelig å høre at våre tjenester lever opp til de forventningene du hadde. Uten å kjenne detaljene akkurat hos deg, så skjer det i enkelte tilfeller at det tar noe tid før internett evt. blir overført fra tidligere leverandør og tjenesten starter hos oss, men dette påvirkes blant annet av avtaletiden du hadde igjen hos tidligere leverandør. Men jeg registrerer at du opplever at dette ikke er tydelig nok kommunisert, og det tar jeg selvfølgelig med videre og ser hvordan vi evt. kan løse bedre fremover ☺️ Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en nyttig og hyggelig vurdering, og jeg håper vi fortsetter å levere i stil til forventningene. Ønsker deg en riktig fin uke videre! Mvh Christian NextGenTel

NextGentel har mer fiberkraft

Omtale av  Morten O

Merkelig at NextGentel kan levere så uendelig mye bedre linje enn Telenor på samme system

Svar fra NextGenTel
04.04.2024 15:47

Hei Morten! Det er jo fristende å dra på skrytehatten her, men rett skal være rett, og faktum - som du er inne på - er at vi leverer internett på nøyaktig de samme linjene som Telenor gjør 😃 Kanskje det er WiFi-utstyret, eller jeg kan driste meg til å foreslå at det er de enestående menneskene i NextGenTel, som hver eneste dag moser på for at du og alle andre kunder skal få riktig tjeneste, til en rettferdig pris, som utgjør den store forskjellen 🥳 Uavhengig av årsak så er det svært gledelig å høre at du er fornøyd med oss, og vi setter stor pris på at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar her. Vi fortsetter å jobbe på, og håper at opplevelsen din i fremtiden fortsetter å være uendelig mye bedre enn før, og ønsker deg med dette en strålende uke videre! Mvh Christian NextGenTel

NextGenTel har 2 195 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NextGenTel mener

NextGenTel

Har tilegnet profilen
NextGenTel deltar på Bytt.no

NextGenTel har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NextGenTel besvarer omtaler

NextGenTel har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
NextGenTel ønsker tilbakemeldinger

NextGenTel benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR