NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hei! er litt skuffet over sendrektigheten fra ordre til oppstart,synes det blev en del rot her.Jeg har tro på att dette skall gå seg till etterhvert.t
Hei Ragnvald! Takk for at du har tatt deg tid til å legge inn din omtale, og takk for at du har blitt kunde hos oss på fiberen 😊 Jeg skal ærlig innrømme at sendrektighet ikke har vært i mitt vokabular før nå, men etter en rask kikk i ordboka gir det god mening. Det at du har opplevd leveringen som treg etter at du bestilte fiber kan vi ikke være fornøyd med. Jeg får ikke sett noe mer informasjon enn fornavnet ditt her på Bytt.no, men dersom du har et par minutter hadde jeg satt stor pris på om du deler litt flere detaljer med meg på e-post til [email protected]. Tilbakemeldingen din hjelper oss å bli bedre i fremtiden 😊 Takk igjen for at du har blitt kunde hos oss, og ikke nøl med å ta kontakt med oss via MinSide eller telefon 987 07 979 dersom du har spørsmål! Beste hilsen Martin, NextGenTel
Det tar lang tid før å få det Så juger dem du snakker med Annars så er det fint
Hei Lennart, Her er det tydelig at du opplever tjenesten vi har levert som god, men at det nok har vært noe utfordringer knyttet til dialog med selger og/eller kundeservice. Dessverre har jeg ikke anledning til å se detaljer knyttet til kundeforholdet ditt, men på generelt grunnlag kan jeg si at vi forsøker å sette så tydelige forventninger som mulig når det kommer til leveringstid etc. Akkurat denne tiden styres også av faktorer som blant annet avtaletid hos tidligere leverandør osv, så det kan variere noe. Og så kan jeg med relativt stor sikkerhet si at ingen i NextGenTel aktivt har forsøkt å føre deg bak lyset ved å lyge eller bevisst gi deg uriktig informasjon 😅, men jeg registrerer like fullt at noe i kommunikasjonen her har blitt feil, og det vil jeg ta med tilbake til salgs- og kundeserviceteamene. Ønsker å takke deg for at du har valgt å bli kunde hos NextGenTel, og at du tok deg tid til å legge igjen tilbakemeldingen til oss. Og så håper jeg at vi fortsetter å levere tjenester som står til forventningene i fremtiden ☺️ Ha en nydelig dag videre. Mvh Christian NextGenTel
Lever opp d di reklamerer for,bortsett fra at de burde opplyse at d ikke skjer noe de første 14 dager etter bestilling.
Hei Øivind, Så hyggelig å høre at våre tjenester lever opp til de forventningene du hadde. Uten å kjenne detaljene akkurat hos deg, så skjer det i enkelte tilfeller at det tar noe tid før internett evt. blir overført fra tidligere leverandør og tjenesten starter hos oss, men dette påvirkes blant annet av avtaletiden du hadde igjen hos tidligere leverandør. Men jeg registrerer at du opplever at dette ikke er tydelig nok kommunisert, og det tar jeg selvfølgelig med videre og ser hvordan vi evt. kan løse bedre fremover ☺️ Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en nyttig og hyggelig vurdering, og jeg håper vi fortsetter å levere i stil til forventningene. Ønsker deg en riktig fin uke videre! Mvh Christian NextGenTel
Merkelig at NextGentel kan levere så uendelig mye bedre linje enn Telenor på samme system
Hei Morten! Det er jo fristende å dra på skrytehatten her, men rett skal være rett, og faktum - som du er inne på - er at vi leverer internett på nøyaktig de samme linjene som Telenor gjør 😃 Kanskje det er WiFi-utstyret, eller jeg kan driste meg til å foreslå at det er de enestående menneskene i NextGenTel, som hver eneste dag moser på for at du og alle andre kunder skal få riktig tjeneste, til en rettferdig pris, som utgjør den store forskjellen 🥳 Uavhengig av årsak så er det svært gledelig å høre at du er fornøyd med oss, og vi setter stor pris på at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar her. Vi fortsetter å jobbe på, og håper at opplevelsen din i fremtiden fortsetter å være uendelig mye bedre enn før, og ønsker deg med dette en strålende uke videre! Mvh Christian NextGenTel
Har ikke signal I hele tatt, det mangler eitlys I boksen. Det som sier at nettet virker??? Det gjør det ikke. Har vertuten intenet siden før påske, de ser ikke ut til å bry seg, synd man ikke visste dette før man bestilte.
Hei Magnus, Sånn her kan vi ikke ha det! At du som kunde opplever at vi ikke bryr oss er trist lesning, og langt unna slik vi ønsker å fremstå. Jeg anbefaler deg å sjekke ut hjelpesidene våre her: https://hjelp.nextgentel.no/ , hvis du ikke allerede har gjort det, for å se om det er noe som raskt gjør at nettet funker som det skal hos deg. Hvis dette ikke hjelper, så ber jeg deg kontakte oss via MinSide, ved å sende en melding til å våre dyktige konsulenter på kundeservice. alternativt kan du ringe oss på 98707979 mellom 08-18 alle hverdager, men det kan tenkes det går raskere å kontakte oss via chat. Uavhengig sørger vi for at du får god hjelp og oppfølging, slik at ting funker som forventet. Det er svært beklagelig at du har hatt en så kjip opplevelse hos oss, og det er som jeg nevnte - ikke på noe helst vis slik vi ønsker at våre kunder skal ha det hos oss. Jeg håper vi får rettet på det dårlige inntrykket, og at du raskt kommer deg på nett. Med ønske om en fortsatt fin dag ☺️ Mvh Christian NextGenTel
Prøvde å ringe kundeservise for å melde at wifi-en ikke virker på trådløs. Fikk beskjed om at jeg sto som nr. 29 i køen. Ventet en lang stund før jeg kom til 27 i køen. Da ga jeg opp å vente. Ingen beskjed om at de kunne ringe tilbake! Prøvde å logge meg inn på Min side, men der virket ikke passordet jeg har brukt tidligere. Regner med å forlate NextGenTel for alltid!
Hei Viktor, Jeg vil aller første takke deg for at du har tatt deg tid til å legge igjen en tilbakemelding. Det er verdifullt for oss, og noe vi tar med oss videre for å se hva vi må jobbe mer med, for å kunne levere enda bedre 🙏 Det er selvfølgelig veldig kjedelig å se at du ikke har hatt en så god opplevelse når du har forsøkt å kontakte kundeservice, og sånn ønsker vi ikke å ha det. Vi jobber alltid for at det skal være raskt og enkelt å komme i kontakt med oss - og få hjelp til det man lurer på. Så er det engang sånn at i perioder vil det være ekstra stor pågang til oss, og da kan man dessverre møte på noe ventetid. De første dagene etter en periode med helligdager, som f.eks påske, kan være en sånn periode. Når du i tillegg ikke får logget deg inn på MinSide så har jeg ingen problemer med å forstå at frustrasjonsnivået når nye høyder 🚀🥲 Men hvis vi skal forsøke å komme i mål her, så vil jeg aller først anbefale deg å sjekke ut hjelpesidene våre her: https://hjelp.nextgentel.no/no_NO/brukerguider. Hvis du fortsatt har problemer med WiFi etter dette kan du forsøke å tilbakestille passordet på MinSide. Dette kan du gjøre både via App og på web. Hvis det fortsatt ikke funker som forventet, må du kontakte oss via telefon. Som nevnt kan påske ha innvirket på den lange svartiden sist uke, og at det nok er bedre denne uken. Jeg håper vi får anledning til å rette opp inntrykket, at du får raskt kontakt og god hjelp - sånn at WiFi´en spiller på lag 🥳 Ønsker deg en fin uke. Mvh Christian NextGenTel
Opplevde forferdelig dårlig kundeservice ved klage på faktura, de fakturerer deg for frakt for å sende fram og tilbake utstyr, til og med når det er feil på deres utstyr. Ved bytte så skjedde det en feil med at nextgentel tok over linja før avtalt tidspunkt, og vi endte opp med ingen internett eller tv i ca. en månede. når vi ringte å ba de om hjelp fikk vi ingen hjelp og det virket som at de bare halte ut tiden, de sa de skulle ringe opp igjen og følge opp saken men hørte ikke noe, måtte selv ringe de opp igjen for å følge opp saken. det virker også som at det kun er en kundeservice behandler, sitter som regel mellom 45-90 minutter i kø hver gang.
Hei Aleksander, Aller først, takk for at du valgte å bli kunde hos NextGenTel, og at du tok deg tid til å gi oss denne tilbakemeldingen. Det er selvfølgelig fryktelig kjedelig å høre at du støtte på problemer underveis i leveransen, og at du opplever å ikke ha fått noe særlig hjelp 😣 Sånn vil vi naturlig nok ikke at starten på et nytt kundeforhold skal være - og vi tar med oss slike tilbakemeldinger videre for å se hva vi kan gjøre bedre fremover. Akkurat dét hjelper jo ikke på din opplevelse her, og jeg er den første til å forstå hvor frustrerende dette oppleves fra din side. Dessverre sitter jeg uten mulighet til å se detaljer i akkurat din sak, men jeg anbefaler deg å kontakte oss via MinSide eller App, og forklare problemstillingen. Akkurat det med manglende nett får vi jo ikke gjort noe med nå, men du skal selvfølgelig ikke måtte betale for utstyr det er feil eller mangler på, så det kan vi få sett på og evt. rettet opp i. Utover det så kan jeg ikke annet enn å beklage at førsteinntrykket ble mega-dårlig for deg. Jeg håper at du har internett og tv igjen nå, og at det funker som forventet - tross noen startvansker. Ønsker deg en fortsatt fin uke, og takker igjen for at du tok deg tid til å sende tilbakemeldingen. Mvh Christian NextGenTel