NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Tar aldri tlf på kundeservice.dårlig med tilbakemeldinger om driftsstans.det virker som klagebehandling er nedgradert til en person,men viss du ønsker å kjøpe nye tjenester tar de tlf med en gang.ps til sammenligning tar Telenor tlf etter en ring....her har NextGenTel mye å lære
Hadde tele2 frem til nextgentel overtok. Hadde ikke eneste dag med problemer inntil overtagelsen. Etter det var det nedetid ukentilg, noe det fremdeles er. Prisene øker og øker og de krever til og med LEIE for de ræva modemene sine som koster 14kr stk fra Aliexpress. Support er helt fraværende. Dessverre eneste som leverer unntatt telenor i området så det er pest eller kolera.
Bestilte nextgentle internett og ønsket tv også, (de samarbeider med rikstv fant jeg ut) de hadde ikke utstyr og jeg skulle vente i 2 mnd.Jeg har sagt opp bestillingen min og alt var greit. Fikk en faktura på over 1000kr fra rikstv 1 mnd senere, bindingstid på 12 mnd, nextgentle ga ikke beskjed om at jeg skulle ringe dem også. Man får ikke gjort noe med det, helt vannvittig.
Bara glöm att använda dom här, kan lika gärna skicka röksignaler, det går fortare... värdelös service, dyrt, segt. Allt, precis allt är värdelöst!!
Sa opp abonnementet mitt i februar da jeg skulle flytte ut. Sa opp over kundechat fra nextgentel appen. Ble senere ringt av en dame fra nextgentel som lurte på om noen andre skulle overta abonnementet i leiligheten. Fikk aldri informasjon/påminnelse om at ruteren måtte leveres tilbake. Står sikkert i terms of service avtalen men helt ærlig hvem leser den. Hadde vært hyggelig om man ble mint på slike ting fordi nå virker det som dette er en måte å lure folk til å betale et gebyr på nærmere 1000kr fordi man ikke vet at man skal levere tilbake utstyr. 1/5 businessmodell.
''Grunnet vedlikehold på din linje vil det ikke lenger være mulig og levere bredbånd 60'' De satt det da til Bredbånd 30 uten og si noe om pris. Jeg kontakte de og fikk bekreftet at prisen var gått fra ''800kr'' til ''700kr''. Skulle nesten tro det ikke var lov. Hadde jeg bare hatt andre valg!!
👎🏻 Dette var dårlig! Nettet er dårlig! Servicen er dårlig! Det er med god grunn at vi sa opp kundeforholdet hos NextGenTel...Priset alt for høyt. Samtidig ble det informert på telefon at ruter vil bli refundert ved returnering! IKKE FAEN.....