NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Sa opp abonnementet mitt i februar da jeg skulle flytte ut. Sa opp over kundechat fra nextgentel appen. Ble senere ringt av en dame fra nextgentel som lurte på om noen andre skulle overta abonnementet i leiligheten. Fikk aldri informasjon/påminnelse om at ruteren måtte leveres tilbake. Står sikkert i terms of service avtalen men helt ærlig hvem leser den. Hadde vært hyggelig om man ble mint på slike ting fordi nå virker det som dette er en måte å lure folk til å betale et gebyr på nærmere 1000kr fordi man ikke vet at man skal levere tilbake utstyr. 1/5 businessmodell.
''Grunnet vedlikehold på din linje vil det ikke lenger være mulig og levere bredbånd 60'' De satt det da til Bredbånd 30 uten og si noe om pris. Jeg kontakte de og fikk bekreftet at prisen var gått fra ''800kr'' til ''700kr''. Skulle nesten tro det ikke var lov. Hadde jeg bare hatt andre valg!!
👎🏻 Dette var dårlig! Nettet er dårlig! Servicen er dårlig! Det er med god grunn at vi sa opp kundeforholdet hos NextGenTel...Priset alt for høyt. Samtidig ble det informert på telefon at ruter vil bli refundert ved returnering! IKKE FAEN.....
dere i NGT må virkelig begynne å teste ruterne deres grundig nok før dere sender dem ut til kundene. Den første ruteren jeg fikk funka ikke engang, den andre hadde dobbelt så treg hastighet enn det jeg hadde bestilt. Men den tredje funka som den skulle:) Så må se å skjerpe dere litt her
Bredbåndet fungerer fint til mitt bruk. Når det gjelder TV så er det for få kanaler og ikke alltid tekstet. Det må bli lettere å bytte eller få flere kanaler.
Rask og enkel bestilling, men hva hjelper det når kundeservice ikke svarer deg? Jeg har 3 ganger skrevet til dem via deres egen webløsning om at jeg ønsker å benytte meg av angreretten. Dette var i Januar, og nå har Nextgentel sendt saken til Kredinor. La deg ikke lure, Nextgentel har vært på markedet i mange år, men de gjør det de kan får å skvise hver en krone ut av deg. Styr unna.
Hver gang jeg avbestiller abonnementet får jeg en SMS at nytt abonnement er opprettet. Uansett hvor mange ganger jeg avbestiller blir nytt abonnement opprettet! Jeg blir nødt til a få saken avgjort i forliksrådet. Neste gang jeg mottar faktura oppretter jeg en forliksklage i forliksrådet. Ikke inngå NOEN avtaler med dette firmaet!!!