NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har vært fornøyd men nå faller nett og tv ut hele tiden. Slik har det vært siste 2 mnd. Kontaktet kundeservice utallige ganger. Mail, Chat og telefon, ingen bedring og vanskelig å komme inn kontakt. Kan på ingen måte anbefale Nextgentel til noen. Men faktura kommer hver mnd. Ufattelig at de får drive slik.
Bestilte via en hyggelig dørselger som lovet gull og grønne skoger. Straks etter installering fant jeg ut at de ikke hadde fått med den kanalpakken jeg bestilte. Det var jo en smal sak å rette opp i tenkte jeg, så feil kan man ta.. De er umulige å få tak i pr. Tlf. Å man får standariserte svar på Facebook, uten at noe løses.. Styr unna!!
Nextgentel kjøpte opp fiberleverandøren i borettslaget mitt og tok over kundebehandlingen. Daværende leverandør leverte godt på alle punkter, men NextGentel har ikke vært i nærheten av samme nivå. Jeg opplever nettsiden deres som veldig lite brukervennlig etter dagens standard, og det er fryktelig lang ventetid både på telefon og chat. I tillegg avslutter representanter chatten etter bare noen få minutters inaktivitet, selv om man må vente lenge for å få kontakt. Man må altså regne med å sitte parat ved tastaturet i en time for å få kontakt, og ved flere anledninger er det ingen hjelp å få. Jeg håper jeg slipper å ha mer med dem å gjøre når det nåværende abonnementet mitt utløper i oktober.
Jeg hadde nett i 2 uker nå og den ble borte igår SÅ ringe jeg kundeservice. jeg kommer endelig frem og forteller jeg hva som har skjedd og han sender meg videre med gang til en annen avdeling å det synes jeg er veldig dårlig av dem! DET BETYR AT DE ØNSKER IKKE Å HØRER OG BRUKE TID PÅ KUNDENE SINE! VELDIG DÅRLIG SERVICE RETT OG SLETT!!! Jeg brukte mye tid til å ringe NEXTGENTEL!
Alt greit så lenge utstyret virker (og det gjør det stort sett). Det er imidlertid håpløst lang ventetid for å få tak i kundebehandler, og du risikerer å måtte bli satt over til annen avdeling når du endelig har kommet gjennom. Opplever også tilfeller der feil begått av NextGenTel nesten er umulig å ordne opp. Velger en annen leverandør for tv/bredbånd neste gang.
Dette firmaet må bare inneha norgesrekord i venting på kundeservice, og når du endelig får kontakt er det sjelden de er kompetente til å hjelpe uten å spørre andre eller sette samtalen videre.
NextGenTel yter dårlig service for å få opptaksfunksjon på TV server. Har nå brukt 3 uker å samtale med 8 tekniske medarbeidere for å løse dette. Ingen kan bekrefte når jeg vil få mulighet til å spille inn programmer. Kanskje aldri, må tilbake til Telenor der var det topp.