NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dårlig bilde. Forstyrrelser ved skifte av kanal. Stadig vekk faller sendingen ut.
Hei Reidar, Takk for at du har valgt å bli kunde hos NextGenTel, og for at du har tatt deg tid til å legge igjen en tilbakemelding til oss. Av det jeg leser så tolker jeg det dithen at det er TV-løsningen du opplever utfordringer med. Her er det flere ting som kan spille inn på kvaliteten, blant annet WiFi-dekning, om nettverket er koblet rett i TV-boksen osv. Siden jeg ikke har alle detaljene her, så anbefaler jeg deg å sjekke ut hjelpesidene våre her: https://hjelp.nextgentel.no/no_NO/tv-og-streaming/tv-fra-rikstv. Her finner du nyttig informasjon og evt. tips til feilsøking hvis du har problemer. Hvis du fortsatt skulle ha utfordringer er du selvfølgelig mer enn velkommen til å kontakte vårt dyktige kundeserviceteam. For mest effektiv dialog der, anbefaler jeg å sende en melding via MinSide, enten App eller på web. Du kan også kontakte RiksTV direkte. Jeg håper dette hjelper deg litt på vei, og at du veldig snart har en tilfredsstillende TV-opplevelse, uten forstyrrelser og utfall. Ønsker deg en flott uke! Mvh Christian NextGenTel
Teknisk fungerer det bra. Kommunikasjon m selskapet/selger var lite profesjonell og jeg ble ikke lyttet til. Jeg tolket det slik at selger var mest opptatt av salg enn å imøtekomme mitt ønske om bl.a. eier av abonnementet. Kommunikasjon m NextGenTel har rimelig ryddig, men jeg har mottatt e-post 14:03 Oppsigelse av abonnement, som jeg ikke skjønner. Jeg har ikke sagt opp abonnementet.
Heisann, Aller først, veldig kjekt å høre at du opplever at tjenesten vi har levert fungerer bra, og at det tekniske har funket knirkefritt ☺️ Så er det sånn at jeg ikke har anledning til å se nøyaktige detaljer i din sak, men jeg kommer til å ta med tilbakemeldingen din til salgsavdelingen. Jeg kan si at vi har stort fokus på å sikre at det vi tilbyr til kunder er riktig produkt ift. de forskjellige behovene man har - og da er det selvfølgelig ekstremt viktig at man blir lyttet til, og svært beklagelig når opplevelsen hos deg er en annen. Så det må vi få rettet på 👍 Ang. oppsigelsen så er det samme problemstilling, at jeg ikke får sett detaljene her. Men, hvis det ikke har blitt avklart enda, ville jeg sendt en melding, via MinSide, til vårt strålende kundeserviceteam - bare for å avklare at det er en "feil". Mest sannsynlig er det en "intern" endring ifm. bestillingen som har gjort at du har fått en feilaktig kommunikasjon rundt dette. Takk for at du valgte å bli kunde hos NextGenTel, og takk for at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding til oss. Det setter vi stor pris på ☺️ Ønsker deg en strålende uke! Mvh Christian NextGenTel
Stabilt nett, bonus for mulighet til å utvide med flere mesh-routere. Ikke fornøyd med at bytte skjedde på en fredag - hadde trøbbel med oppstart når ruteren sendte feilmelding gang etter gang. Kundeservice var stengt og åpnet ikke igjen før mandag, sto i fare for å være uten nett hele helga. Ikke bra, men heldigvis ble problemet løst.
Hei, Terje Tusen takk for at du velger internett fra oss og for omtalen her på Bytt.no! Helt topp å høre at fiberen fungerer bra hos deg 🤗 Derimot ikke så kjekt at du hadde problemer med oppstart av ruter, vi jobber jo for at det skal være enkelt å bli kunde hos oss. Som du sier så heldigvis ble problemet løst, men vi skjønner at det kunne blitt kjipt om du hadde gått uten nett hele helgen! Takk for at du legger igjen din tilbakemelding med din mening, dette tar vi med oss videre 💚 Ønsker deg en god påske Jenny NextGenTel
Dessverre dårligere nett i huset etter skiftet. Må kanskje kompensere med en ekstra Deco link.
Hei, Rune Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel 💚 Så kjipt at du opplever dårligere nett, det må vi jo få fikset. Om det er WiFi-dekningen som ikke dekker krik og krok hjemme hos deg så kan nok løsningen være å legge til en ekstra mesh-boks, som du skriver 🙌 Jeg anbefaler å ta kontakt med oss på 98707979, så får du hjelp av en dyktig kollega til å avdekke hva som skal til for at internett skal fungere optimalt hjemme hos deg. Ønsker deg en riktig god påske🐣 Jenny NextGenTel
Veldig fornøyd med hastighet og billigere enn Telenor
Hei, Thor Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel og for at du legger igjen din tilbakemelding om oss her på Bytt.no! Så kjekt å høre at du er fornøyd og at hastigheten er som den skal! Akkurat sånn det skal være, vi leverer akkurat samme kvalitet bare billigere 🥳 Ønsker deg en riktig god påske 🐣 Jenny, NextGenTel
Nextgentel skrur opp prisen flere ganger i året. Har også vært mer ustabilt nett etter at Nextgentel tok over for Telenor. Telenor har dog selgere som overtalte meg til å bytte til Nextgentel.
Hei John! Takk for omtalen din på Bytt.no, og takk for at du er kunde hos oss 😊 Det er veldig kjedelig å høre at du opplever ustabilt nett. Stabilt nett er viktig både for deg og oss. Ta gjerne kontakt med oss på telefon 987 07 979, eller på chat på MinSide, når du er hjemme i boligen. Da kan vi sammen finne ut av hvorfor det problemet oppstår. Når det kommer til prisøkninger så kan det høres ut som at du har hatt en 12 måneders kampanjepris og deretter fått en prisøkning til ordinær pris. Den eneste prisøkningen vi gjennomfører er justering i forhold til prisutviklingen i samfunnet. I år var prisøkningen hos oss betraktelig lavere enn prisutviklingen i samfunnet, og vi jobber hver dag for å holde prisen så lav som mulig slik at det skal komme kundene våre til gode 😊 Håper at vi hører fra deg slik at vi finner en løsning på problemet med ustabilitet. Ha en flott torsdag! Martin, NextGenTel
Forbindelsen med Telenor ble borte men jeg jobbet kl. 06.00. Ny forbindelse med NextGenTel ble opprettet først kl. 08.00
Hei, Morten! Takk for at du har blitt kunde hos oss i NextGenTel, og for at du legger igjen omtale på Bytt.no av opplevelsen din med å bytte til oss 💚 Jeg forstår godt at du opplever det som uprofesjonelt når du var uten internett mellom 06 og 08 den dagen du skulle bytte til oss. Det er ikke godt nok, og på ingen måte slik vi vil at ditt første møte med oss skal være. Det som vanligvis skjer når du bytter internettleverandør er at byttet skal skje sømløst over noen få minutter. At din forrige leverandør kuttet signalet to timer før er absolutt ikke greit, og den tilbakemeldingen vil jeg gjerne ta med videre hos oss! Om jeg kan låne to minutter av tiden din hadde jeg satt stor pris på om du sender litt mer informasjon på e-post til meg på [email protected]. Da kan jeg få sett nærmere på feilen, og meldt videre til noen som kan løse roten til problemet for fremtiden 😊 Samtidig er det veldig fint å se at du er fornøyd med hastigheten du opplever etter å ha byttet til oss. Hos oss skal du få den samme gode fiberkvaliteten, bare billigere 😊 Takk igjen for at du har blitt kunde hos oss! Ha en flott torsdag! Martin, NextGenTel