NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dessverre dårligere nett i huset etter skiftet. Må kanskje kompensere med en ekstra Deco link.
Hei, Rune Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel 💚 Så kjipt at du opplever dårligere nett, det må vi jo få fikset. Om det er WiFi-dekningen som ikke dekker krik og krok hjemme hos deg så kan nok løsningen være å legge til en ekstra mesh-boks, som du skriver 🙌 Jeg anbefaler å ta kontakt med oss på 98707979, så får du hjelp av en dyktig kollega til å avdekke hva som skal til for at internett skal fungere optimalt hjemme hos deg. Ønsker deg en riktig god påske🐣 Jenny NextGenTel
Veldig fornøyd med hastighet og billigere enn Telenor
Hei, Thor Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel og for at du legger igjen din tilbakemelding om oss her på Bytt.no! Så kjekt å høre at du er fornøyd og at hastigheten er som den skal! Akkurat sånn det skal være, vi leverer akkurat samme kvalitet bare billigere 🥳 Ønsker deg en riktig god påske 🐣 Jenny, NextGenTel
Nextgentel skrur opp prisen flere ganger i året. Har også vært mer ustabilt nett etter at Nextgentel tok over for Telenor. Telenor har dog selgere som overtalte meg til å bytte til Nextgentel.
Hei John! Takk for omtalen din på Bytt.no, og takk for at du er kunde hos oss 😊 Det er veldig kjedelig å høre at du opplever ustabilt nett. Stabilt nett er viktig både for deg og oss. Ta gjerne kontakt med oss på telefon 987 07 979, eller på chat på MinSide, når du er hjemme i boligen. Da kan vi sammen finne ut av hvorfor det problemet oppstår. Når det kommer til prisøkninger så kan det høres ut som at du har hatt en 12 måneders kampanjepris og deretter fått en prisøkning til ordinær pris. Den eneste prisøkningen vi gjennomfører er justering i forhold til prisutviklingen i samfunnet. I år var prisøkningen hos oss betraktelig lavere enn prisutviklingen i samfunnet, og vi jobber hver dag for å holde prisen så lav som mulig slik at det skal komme kundene våre til gode 😊 Håper at vi hører fra deg slik at vi finner en løsning på problemet med ustabilitet. Ha en flott torsdag! Martin, NextGenTel
Forbindelsen med Telenor ble borte men jeg jobbet kl. 06.00. Ny forbindelse med NextGenTel ble opprettet først kl. 08.00
Hei, Morten! Takk for at du har blitt kunde hos oss i NextGenTel, og for at du legger igjen omtale på Bytt.no av opplevelsen din med å bytte til oss 💚 Jeg forstår godt at du opplever det som uprofesjonelt når du var uten internett mellom 06 og 08 den dagen du skulle bytte til oss. Det er ikke godt nok, og på ingen måte slik vi vil at ditt første møte med oss skal være. Det som vanligvis skjer når du bytter internettleverandør er at byttet skal skje sømløst over noen få minutter. At din forrige leverandør kuttet signalet to timer før er absolutt ikke greit, og den tilbakemeldingen vil jeg gjerne ta med videre hos oss! Om jeg kan låne to minutter av tiden din hadde jeg satt stor pris på om du sender litt mer informasjon på e-post til meg på [email protected]. Da kan jeg få sett nærmere på feilen, og meldt videre til noen som kan løse roten til problemet for fremtiden 😊 Samtidig er det veldig fint å se at du er fornøyd med hastigheten du opplever etter å ha byttet til oss. Hos oss skal du få den samme gode fiberkvaliteten, bare billigere 😊 Takk igjen for at du har blitt kunde hos oss! Ha en flott torsdag! Martin, NextGenTel
Det funker skikkelig bra👍Veldig god dekkning, lett å instalere.
Hei Vesna! Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du legger igjen omtale på Bytt.no 😊 Helt fantastisk å lese den gode opplevelsen du har hatt ved å bli kunde hos oss! God dekning, lett installasjon og bra hastighet er en god kombinasjon 😊 Hos oss skal du få god fiberkvalitet, bare billigere. Om du har spørsmål, eller ønsker rådgivning fra oss på et tidspunkt, er vi klare til å hjelpe deg på telefon 987 07 979, eller på chatten på MinSide. Ha en nydelig torsdag! 💚 Martin, NextGenTel
Bredbåndet fungerer utmerket. Litt dårlig forklaring på hvordan det skulle installeres, men det kan jo være mine begrensende IT kunnskaper som var problemet. Fikk hjelp av support og alt ordnet seg. Så nå vet jeg at det faktisk er mulig å få hjelp om man plages. Noe som er vel så viktig som at systemet i seg selv skal være bra.
Hei Andre! Takk for at du legger igjen omtale her på Bytt.no, og for at du har blitt kunde hos oss i NextGenTel 💚 Utrolig flott å høre at fiberen fungerer bra hos deg! Selv om vi vil at installasjonen skal være så enkel at du kan fikse det helt selv, så er det godt å høre at du fikk god hjelp av den flinke gjengen vår på kundeservice 😊 Du nevner at det var litt dårlig forklart hvordan det skulle installeres. Helt supert om jeg kan låne noen minutter av tiden din til å få litt mer informasjon av hva du opplevde som dårlig forklart. Send meg gjerne en e-post til [email protected]. Det hjelper oss å bli bedre i fremtiden 🤗 Takk igjen for at du har blitt kunde hos oss! Ha en superfin torsdag! Martin, NextGenTel
Mister nettet hele tiden og mye dårligere dekning i huset en selgeren lovte
Hei Christer! Takk for omtalen her på Bytt.no, og for at du har byttet til NextGenTel 😊 Stabilitet er viktig og jeg forstår at du ikke er fornøyd når du opplever ustabilt nett med dårlig dekning. Det må vi finne en løsning på! Det vi ser i veldig mange tilfeller er at ustabilitet og dekningsproblem kommer av problemet med WiFi. Trådløst nett blir påvirket av mange forskjellige ting, og få boliger er helt like. Da gjelder det å finne en WiFi-løsning med nok punkt som passer til ditt bruk. Vi er klare til å hjelpe deg på telefon 987 07 979, eller på chat på MinSide når du er hjemme. Da skal vi finne årsaken til ustabiliteten og dekningsproblemet, og sammen finne en god løsning 😊 Takk igjen for at du har blitt kunde hos oss! Ha en flott torsdag! Martin, NextGenTel