NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dårlig nett. Nettet faller bort ganske ofte. Det er lite eller ingen hjelp å få fra kundeservice
Hei Joey, Tusen takk for din omtale, vi i NextGenTel setter stor pris på å få høre om din opplevelse som kunde hos oss 💚 Dårlig og ustabilt internett er ikke noe særlig. Det må vi finne en god løsning på! Jeg håper du tar kontakt med oss, sånn at vi kan se nærmere på hvorfor nettet er ustabilt hos deg. Du når oss på telefon 98707979, hvor vi står klare for å hjelpe 😊 Jeg håper du finner tid til å kontakte oss. Ha en fin helg! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Jeg mistet nettforbindelsen for flere uker siden. Etter en stund fikk jeg den tilbake, men bare 12 timer i døgnet. Jeg bestilte så 5G, men ingenting skjedde. Leverandøren, Inselo, hadde ikke fått noen bestilling. Jeg fikk utstyret etter to uker. Jeg sa opp avtalen innenfor angrefristen og fikk en faktura på 4000 kr. I februar 2022 ga jeg beskjed om at jeg gikk over til privat ruter. Jeg betaler fortsatt leie ƒor ruter fra NGT. Det er mye mer, men det blir mye å skrive om.
Hei, Unni Tusen takk for at du deler din omtale med oss her på Bytt.no Her ser det ut som det er mye som er gått galt, det er rett og slett ikke godt nok.. Jeg håper du har fått snakket med oss til nå og at alt er rettet. Har du fortsatt ikke fått løst problemene, håper jeg at du kan sende meg en e-post til [email protected] så skal jeg hjelpe så godt jeg kan med saken. Ønsker deg en fin helg! Best hilsen Jenny, NextGenTel
Enkel installasjon og stabilt nett. God dekning i hele huset
Hei Ole Takk for at du har blitt kunde, og for at du deler omtalen din her på Bytt.no 💚 Så kjekt at installasjonen var enkel og at du har fått en god start på kundeforholdet hos oss. Vi skal jobbe hardt for at veien videre blir like enkel for deg som kunde 😄 Ha en strålende helg! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
For lang ventetid når man ringer for event hjelp blir bare henvist til dgital hjelp har ventet på wifiboks i over en uke pga sommel fra dere
Hei Kristin, Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du deler opplevelsen din her på Bytt.no 💚 Så kjedelig å høre at du har opplevd dårlig service, da har vi rett og slett ikke gjort jobben vår godt nok. En god start er viktig, så her må vi rydde opp. Dersom du ikke har fått løst problemet vil jeg gjerne hjelpe deg. Du kan sende meg en mail på [email protected] med litt mer informasjon, så kan jeg se på saken. Ønsker deg en riktig fin helg 😊 Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Merkbart svakere signal enn Telenor.
Hei Liv, Takk for omtalen din, og for at du har blitt kunde hos oss 💚 Hos oss får du levert fiber på akkurat samme linje som før, derfor skal vi kunne levere akkurat like god kvalitet. Så kjedelig at du opplever svakere signal enn før, jeg håper du tar kontakt med oss sånn at vi får nøstet opp i hva som er problemet med signalet. Vi står klare til å hjelpe på chat via MinSide eller telefon 98707979. Jeg håper du tar kontakt med oss så skal vi gjøre så godt vi kan for at du skal ha et sømløs internett hjemme. Ha en strålende helg 😄 Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Alt er svært bra, raskt og enkelt å bytte operatør
Hei John, Takk for omtalen din, vi i NextGenTel setter stor pris på å få høre din mening 💚 Helt supert å se at du har hatt en god start på kundeforholdet, og at du er veldig fornøyd med fiber fra oss 😊 Med NextGenTel skal du få en enkel internettleverandør hvor det er enkelt å være kunde. Ønsker deg en strålende helg! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Bra linje og oppkoblingen gikk raskt og enkelt. Ikke noe problem, sliter med og få laster ned riks tv app på TV-en, men mulig for gammel tv!
Hei Bjørn, Tusen takk for omtalen, og for at du har blitt kunde hos oss 💚 Veldig kjekt å se at det har gått raskt og enkelt med oppkobling, akkurat som vi jobber for at det skal være! Opplever du fortsatt problemer med RiksTV-appen, håper jeg du tar kontakt. Det er ikke noe feil med den som jeg er kjent med, så det vil vi hjelpe deg med å finne ut av. Ønsker deg en riktig god helg 😄 Beste hilsen Jenny, NextGenTel