NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
For lang ventetid når man ringer for event hjelp blir bare henvist til dgital hjelp har ventet på wifiboks i over en uke pga sommel fra dere
Hei Kristin, Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du deler opplevelsen din her på Bytt.no 💚 Så kjedelig å høre at du har opplevd dårlig service, da har vi rett og slett ikke gjort jobben vår godt nok. En god start er viktig, så her må vi rydde opp. Dersom du ikke har fått løst problemet vil jeg gjerne hjelpe deg. Du kan sende meg en mail på [email protected] med litt mer informasjon, så kan jeg se på saken. Ønsker deg en riktig fin helg 😊 Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Merkbart svakere signal enn Telenor.
Hei Liv, Takk for omtalen din, og for at du har blitt kunde hos oss 💚 Hos oss får du levert fiber på akkurat samme linje som før, derfor skal vi kunne levere akkurat like god kvalitet. Så kjedelig at du opplever svakere signal enn før, jeg håper du tar kontakt med oss sånn at vi får nøstet opp i hva som er problemet med signalet. Vi står klare til å hjelpe på chat via MinSide eller telefon 98707979. Jeg håper du tar kontakt med oss så skal vi gjøre så godt vi kan for at du skal ha et sømløs internett hjemme. Ha en strålende helg 😄 Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Alt er svært bra, raskt og enkelt å bytte operatør
Hei John, Takk for omtalen din, vi i NextGenTel setter stor pris på å få høre din mening 💚 Helt supert å se at du har hatt en god start på kundeforholdet, og at du er veldig fornøyd med fiber fra oss 😊 Med NextGenTel skal du få en enkel internettleverandør hvor det er enkelt å være kunde. Ønsker deg en strålende helg! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Bra linje og oppkoblingen gikk raskt og enkelt. Ikke noe problem, sliter med og få laster ned riks tv app på TV-en, men mulig for gammel tv!
Hei Bjørn, Tusen takk for omtalen, og for at du har blitt kunde hos oss 💚 Veldig kjekt å se at det har gått raskt og enkelt med oppkobling, akkurat som vi jobber for at det skal være! Opplever du fortsatt problemer med RiksTV-appen, håper jeg du tar kontakt. Det er ikke noe feil med den som jeg er kjent med, så det vil vi hjelpe deg med å finne ut av. Ønsker deg en riktig god helg 😄 Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Bra leveranse, men to prisøkninger på 4 måneder fikk meg til å vurdere andre og rimeligere leverandører
Hei Jens, Tusen takk for at du deler din omtale med oss her på Bytt.no, vi i NextGenTel stor pris på å lese hva du syns om oss 😊 Vi skjønner at det er kjipt med prisløft, det syns vi og.. og vi jobber alltid for å holde prisene så langt nede som vi kan, for at du skal ha en god deal på ditt internett! Et tips fra meg er å se på om du har riktig hastighet som passer til ditt internettbruk. Kanskje vi kan levere et billigere abonnement til deg, som likevel dekker hastighetsbehovet ditt på internett? Ta kontakt hvis du vil ha veiledning for akkurat det 😄 Takk for at du velger internett fra NextGenTel, ønsker deg en riktig god sommer! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Takler ikke flere enheter laster ned samtidig, da stopper en av disse opp
Hei Odd V, Tusen takk for at du deler din omtale med oss her på Bytt.no, det er veldig nyttig for oss i NextGenTel å få din tilbakemelding. Ta gjerne kontakt med oss om dette så ser vi om vi kan tilby noe som er bedre tilpasset ditt bruk. Vi hjelper deg gjerne på chat via MinSide eller telefon 98707979 😊 Ha en fin dag og god sommer! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Har aldri hatt så tregt internett som nå, samt tv som må planlegges flrer minutter før vi kan se på den
Hei Britt, Vi takker for at du deler din omtale med oss her på Bytt.no! Tregt internett er kjipt, og det vil vi jo ikke at du skal ha. Håper det problemet er løst seg hos deg nå, men hvis du fortsatt har tregt nett, ikke nøl med å kontakte oss så vi kan hjelpe deg med akkurat dette. Du kan chatte med oss fra MinSide eller ringe oss på 98707979 😊 Håper du har en fin dag og en god sommer! Beste hilsen Jenny, NextGenTel