NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bra styring av ruter i app. Dårlig rekkevidde på ruter. Har vært en del utfall den siste tiden. Ble ikke kompensert for flere dager uten nett, og store problemer med å få nettet opp og gå som vanlig i ettertid.
Hei, Hvis du ikke har fått hjelp allerede så anbefaler jeg at du kontakter vår kundeservice via MinSide - da vil en av våre hyggelige medarbeidere hjelpe deg. Takker for din kommentar, håper vi kan hjelpe med en snarlig løsning på problemet 😊 Forresten hyggelig å høre at du er fornøyd med styring av ruter i appen! Mvh Jenny
Har benyttet NGT som leverandør i mange år på gammel kobberlinje med vekslende erfaringer. Men det var vel like mye kobberlinjene som NGT sin feil. Hittil så har fiberleveransen vært en god opplevelse, bra hastighet og grei leveranse. Kundeservicen har hittil fungert strålende. Anbefales.
Hei Hans O, Flott at fiberleveransen har vært en god opplevelse - og det må den jo fortsetter å være! Takk for hyggelig tilbakemelding om vår kundeservice, vi er glad du opplevde god hjelp i kontakt med oss. Ønsker deg en strålende uke 😊 Mvh Jenny
Bare å glemme denne leverandøren så fort som mulig
Hei Dag, Elendig WiFi er det jo ingen som vil ha, og vi hjelper deg gjerne hvis du fortsatt opplever samme problemet. Du kan ta kontakt med oss på MinSide og en dyktig medarbeider hjelper deg. Vi har også nyttige tips om wifi på våre hjelpesider. Ønsker deg en fin uke 😊 Mvh Jenny
Jeg fikk en tilgjengelig/hyggelig/behjelpelig telefonkontakt som jeg har benyttet et par ganger. Spennende med overgang fra Telenor med bytte av utstyr. men det gikk fint uten avbrudd. RiksTV fungerer, men det er som å gå tilbake til DOS. Elendig, med 2 fjernkontroller og lite oversiktlig. Kan bli grunn for å bytte tilbake til Telenor på et senere tidspunkt.
Hei Preben, Tusen takk for nyttig tilbakemelding! Glad for å høre at du opplvede god hjelp fra oss i overgangen fra Telenor til oss, det skal jo være enkelt og uten avbrudd 😊 Vi samarbeider med RiksTV på TV-fronten og de tilbyr en rekke utvalg av utstyr, det er jo forskjellig hva man foretrekker. Ta gjerne kontakt med RiksTV, så kan en av våre hyggelige medarbeidere der hjelpe å se om vi kan tilby utstyr som passer bedre hos deg! Kontaktinformasjon til RiksTV finner du her: https://www.rikstv.no/kontakt. Mvh Jenny
Ruter var ikke så enkelt da man må inn å gjøre småjusteringer. Ble lovet bedre nett, da wifi, nei har ikke noe bedre heller dårligere wifi nå enn tidligere.
Hei Joseph, Så kjedelig at WiFien ikke fungerer som den skal hjemme hos deg, skjønner at det kan være veldig irriterende. Hvis det er sånn at du fortsatt opplever samme problemer så har vi noen nyttige tips til hva du kan gjøre for å optimalisere WiFi her: https://hjelp.nextgentel.no/wifi/. Ellers så er du hjertelig velkommen til å kontakte vår kundeservice via MinSide, da vil en av våre dyktige medarbeidere hjelpe deg. Mvh Jenny
Rask og ryddig overgang til NextGenTel, strålende fornøyd så langt 👍🏻
Hei Kjetil, Takk for hyggelig tilbakemelding! Håper du fortsatt er like fornøyd med tjenesten fra oss 😃 Mvh Jenny
Relativt dyr pris for liten linje. Har opplevd problemer med wifi forsterkere. Ikke mistet nett en dag, så det er positivt.
Hei Christian, Takk for din tilbakemelding! Hvis du fortsatt opplever problemer med WiFi-forsterkere som er levert av oss så vil jeg anbefale å kontakte kundeservice via MinSide, der får du god hjelp av våre dyktige medarbeidere til å nøste opp i årsaken til problemet. Mvh Jenny