NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg fikk en tilgjengelig/hyggelig/behjelpelig telefonkontakt som jeg har benyttet et par ganger. Spennende med overgang fra Telenor med bytte av utstyr. men det gikk fint uten avbrudd. RiksTV fungerer, men det er som å gå tilbake til DOS. Elendig, med 2 fjernkontroller og lite oversiktlig. Kan bli grunn for å bytte tilbake til Telenor på et senere tidspunkt.
Hei Preben, Tusen takk for nyttig tilbakemelding! Glad for å høre at du opplvede god hjelp fra oss i overgangen fra Telenor til oss, det skal jo være enkelt og uten avbrudd 😊 Vi samarbeider med RiksTV på TV-fronten og de tilbyr en rekke utvalg av utstyr, det er jo forskjellig hva man foretrekker. Ta gjerne kontakt med RiksTV, så kan en av våre hyggelige medarbeidere der hjelpe å se om vi kan tilby utstyr som passer bedre hos deg! Kontaktinformasjon til RiksTV finner du her: https://www.rikstv.no/kontakt. Mvh Jenny
Ruter var ikke så enkelt da man må inn å gjøre småjusteringer. Ble lovet bedre nett, da wifi, nei har ikke noe bedre heller dårligere wifi nå enn tidligere.
Hei Joseph, Så kjedelig at WiFien ikke fungerer som den skal hjemme hos deg, skjønner at det kan være veldig irriterende. Hvis det er sånn at du fortsatt opplever samme problemer så har vi noen nyttige tips til hva du kan gjøre for å optimalisere WiFi her: https://hjelp.nextgentel.no/wifi/. Ellers så er du hjertelig velkommen til å kontakte vår kundeservice via MinSide, da vil en av våre dyktige medarbeidere hjelpe deg. Mvh Jenny
Rask og ryddig overgang til NextGenTel, strålende fornøyd så langt 👍🏻
Hei Kjetil, Takk for hyggelig tilbakemelding! Håper du fortsatt er like fornøyd med tjenesten fra oss 😃 Mvh Jenny
Relativt dyr pris for liten linje. Har opplevd problemer med wifi forsterkere. Ikke mistet nett en dag, så det er positivt.
Hei Christian, Takk for din tilbakemelding! Hvis du fortsatt opplever problemer med WiFi-forsterkere som er levert av oss så vil jeg anbefale å kontakte kundeservice via MinSide, der får du god hjelp av våre dyktige medarbeidere til å nøste opp i årsaken til problemet. Mvh Jenny
Hadde endel vansker med å få den oppkoblet, men med god hjelp og samarbeid med teknisk avdeling fungerer den nå ok.
Hei Karstein, Så fint å høre at du fikk god hjelp til oppkobling da du var i kontakt med vår kundeservice! Vi håper du er fornøyd med internett fra oss så langt 😊 Mvh Jenny
Plages veldig med ustabilt nett, det er vanskelig å få snakket med en kundebehandler. Å sende bilder for å vise hva som er problemet går ikke pga av et ustabilt nett. Vi angrer bittert p. Vi bestilte 50/50 men har som regel ikke mer enn halvparten i hastighet inn. Netter faller også ofte ut og vi må restarte.
Heisann, Så kjedelig å høre at abonnementet fra oss ikke fungerer som det skal hjemme hos deg! Ta gjerne kontakt med oss for å få hjelp til å optimalisere nettet, jeg kan anbefale å ta kontakt via MinSide på chat, så får du rask og god hjelp av en av våre medarbeidere. Takk for at du valgte fiber fra Norges største prispresser på bredbånd 😊 Mvh Jenny
Se fotballkamper live er ofte kjipt pga «lagging». Selv med fiber og 100/100 linje lagger ca hvert 3. minutt. Bruker Mesh trådløs Wifi, kabel mellom boksen og tv. Router er resat. Er det Internett leverandør som ikke klarer å levere?
Hei Atle H, Med den hastigheten du beskriver skal det ikke oppstå lagging ved å strømme fotballkamper live, men det kan jo være andre enheter påkoblet som trekker mye av nettet samtidig? Vi ønsker ikke at du som kunde skal måtte ta til takke med en tjeneste som ikke fungerer som den skal. Så hvis laggingen vedvarer, ta gjerne kontakt med oss, da kan jeg kan anbefale å skrive en melding via MinSide eller på Chat, så får du god hjelp av en dyktig medarbeider. Takk for at du valgte bredbånd fra NextGenTel! Ønsker deg en fin dag 😄 Mvh Jenny