NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rask og ryddig overgang til NextGenTel, strålende fornøyd så langt 👍🏻
Hei Kjetil, Takk for hyggelig tilbakemelding! Håper du fortsatt er like fornøyd med tjenesten fra oss 😃 Mvh Jenny
Relativt dyr pris for liten linje. Har opplevd problemer med wifi forsterkere. Ikke mistet nett en dag, så det er positivt.
Hei Christian, Takk for din tilbakemelding! Hvis du fortsatt opplever problemer med WiFi-forsterkere som er levert av oss så vil jeg anbefale å kontakte kundeservice via MinSide, der får du god hjelp av våre dyktige medarbeidere til å nøste opp i årsaken til problemet. Mvh Jenny
Hadde endel vansker med å få den oppkoblet, men med god hjelp og samarbeid med teknisk avdeling fungerer den nå ok.
Hei Karstein, Så fint å høre at du fikk god hjelp til oppkobling da du var i kontakt med vår kundeservice! Vi håper du er fornøyd med internett fra oss så langt 😊 Mvh Jenny
Plages veldig med ustabilt nett, det er vanskelig å få snakket med en kundebehandler. Å sende bilder for å vise hva som er problemet går ikke pga av et ustabilt nett. Vi angrer bittert p. Vi bestilte 50/50 men har som regel ikke mer enn halvparten i hastighet inn. Netter faller også ofte ut og vi må restarte.
Heisann, Så kjedelig å høre at abonnementet fra oss ikke fungerer som det skal hjemme hos deg! Ta gjerne kontakt med oss for å få hjelp til å optimalisere nettet, jeg kan anbefale å ta kontakt via MinSide på chat, så får du rask og god hjelp av en av våre medarbeidere. Takk for at du valgte fiber fra Norges største prispresser på bredbånd 😊 Mvh Jenny
Se fotballkamper live er ofte kjipt pga «lagging». Selv med fiber og 100/100 linje lagger ca hvert 3. minutt. Bruker Mesh trådløs Wifi, kabel mellom boksen og tv. Router er resat. Er det Internett leverandør som ikke klarer å levere?
Hei Atle H, Med den hastigheten du beskriver skal det ikke oppstå lagging ved å strømme fotballkamper live, men det kan jo være andre enheter påkoblet som trekker mye av nettet samtidig? Vi ønsker ikke at du som kunde skal måtte ta til takke med en tjeneste som ikke fungerer som den skal. Så hvis laggingen vedvarer, ta gjerne kontakt med oss, da kan jeg kan anbefale å skrive en melding via MinSide eller på Chat, så får du god hjelp av en dyktig medarbeider. Takk for at du valgte bredbånd fra NextGenTel! Ønsker deg en fin dag 😄 Mvh Jenny
Nesten hver gang jeg skal få internett, går det ikke. Kobler seg ikke opp. Wifi er ustabilt. Nextgentel er umulig å få tak i på tlf - nr 74 i køa
Heisann, Reidar B Det er kjedelig å høre at du opplever nettet som så ustabilt, og at det er umulig å komme i kontakt med oss. Vi jobber hele tiden med å forbedre dette, slik at alle som vil snakke med oss får kontakt så raskt som mulig. Hvis internett fra oss fortsatt er like ustabilt hjemme hos oss, så kan du sende oss en melding via Chat på MinSide så får du raskt hjelp av en hyggelig medarbeider hos oss. Takk for at du valgte bredbånd fra NextGenTel! 😊 Mvh Jenny
Fikk først ruter med for få utganger (NextGenTel oppfordrer til kablet kobling. Da må det være mulig) Andre ruter tydelig brukt (brunsvidd øverst etter høy varme). Tredje ruter ble lovet å ha tre utganger/ porter. Kom med tre inn/ utganger = bare to ut. MEGET tidkrevende å nå gjennom på telefon. Krevende også at man må kommunisere med to ulike steder når RiksTV og NextGenTel er atskilt. Vi bestilte alt som EN pakke... TV-sendinger hakker. Mulig det finnes løsning. Er ikke helt i mål her henda.
Hei, Else Så kjedelig å høre opplevelsen du har hatt med oss som leverandør. En produksjonsfeil på ruter kan dessverre skje, men at det har vært feil med ruterutsendelsene gang på gang er ikke godt nok. Vi bruker rutere om igjen av miljømessige hensyn, men da skal dette være rutere som er i topp stand og grundig gjennomgått før utsendelse! Så dette må vi bare beklage. Hvis du fortsatt opplever problemer med bredbåndet fra oss, må du gjerne sende oss en melding så vi kan hjelpe til. Vi takker for din tilbakemelding som er både informativ og nyttig for oss å ta med oss for forbedring på veien videre! Og så håper jeg at vi får endret ditt inntrykk og at du blir mer fornøyd som kunde hos oss fremover 😊 Mvh Jenny