NextGenTel opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Ble solgt inn som at det kun var å bytte ut modemet, men det krevdes app og oppdateringer osv. Er også dårligere enn det jeg hadde. Skuffet.
Hei, Jostein! Takk for at du har blitt kunde, og for at du deler omtalen din her på Bytt.no 🤗 Det er veldig kjedelig å høre at du er skuffet etter at du byttet over til oss i NextGenTel. Vi skal være tydelige på hvordan du kommer i gang med WiFi-utstyret vi leier ut, men her har vi kanskje et forbedringspotensiale. Jeg får kun sett fornavnet ditt her på Bytt.no, men dersom jeg kan låne et par minutter av tiden din, hadde det hjulpet meg veldig om du sendte meg en mail på [email protected] med litt mer informasjon. Da kan jeg få sett hvor vi har tråkket feil på veien, og forbedre det 😊 Takk igjen for at du har blitt kunde hos oss. Ha en flott torsdag! Beste hilsen Martin, NextGenTel
Har funket fra første stund. Valgte fiber 100 og det kan være at det er litt lite når man har en gamer i hus så vurdere å endre det etterhvert. Men ellers helt topp :)
Virker litt tregt. Spesielt med tv mobil og nettbrett sammen
Hastigheten må bli bedre. Dette er ikke godt nok. Slik det er nå må vi slå av wifi for å gå inn på nettbank. Går snart tilbale til telenor!
Når man først kommer i gang så er det bra. Hadde mye trøbbel i starten, men nå er alt bare fint
Meget bra. Rask og stabilt, Meget godt fornøyd.Hilsen Eva
Det var litt problemer i starten, men da det ble oppklart problemet så nå er det veldig bra.