NextGenTel opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Det var litt problemer i starten, men da det ble oppklart problemet så nå er det veldig bra.
Veldige bra bedre en Telenor lett og koble opp alt greit
Hei, Kent! Takk for omtalen din, og for at du har byttet til oss i NextGenTel 🤗 Det varmer hjertet mitt når jeg ser at alt gikk som smurt når du skulle bytte til oss. Ekstra kjekt er det at du opplever oss som bedre enn det du hadde 🥰 Vi skal fortsette å gjøre internett enkelt, og rimelig, for deg. Takk for at du har blitt kunde, og ha en strålende mandag! Beste hilsen, Martin, NextGenTel
Fungerer som forventet/avtalt. Up/down -loading nesten 100/100
Godt fornøyd med dette, fungerer helt greit! Jeg har ikke noe negativt å si!
Hei, Anne! Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du deler den gode omtalen din 🤗 Internett er jo litt som strømabonnementet. Det viktigste er at det funker 😉 Jeg smiler fra øre til øre når jeg ser at det er opplevelsen din etter at du har blitt kunde hos oss. En ekstra bonus er at du vil spare penger hver måned som kunde hos oss. Hos oss skal du få den samme gode fiberkvaliteten, bare billigere. Ha en nydelig mandag! Beste hilsen, Martin, NextGenTel
Praktisk kunnskap hos selger var overbevisende og omkobingen fra Telenor til NGT gikk greit. MEN; til tross for klar instruks til selger og henvendelse til kundesenter (notert i Dialog) om at ruter må sendes til regningsadresse, ble ruteren sendt til installasjonsadresse. Inst-adressen er en veiløs bygd uten postgang langt inne i Lysefjorden og bare kan nåes med rutebåt. Ruteren ble da levert til en post i butikk og det medførte en omvei på 160km for å plukke opp ruteren. Derfor er jeg skeptisk til NGT og kan ikke anbefale det til andre i bygda
Fikk kun tilbud for same hastighet jeg hadde fra Telenor før. Det var arbeidskollegane som fortellte at dere også har rimelegare abonnement med lavere hastighet. Ser på strømmingstjenester at det er mer hakkete en med Telenor sin fiber vi haddd før med same hastighet . Kan ikke koble bilen min på WLAN lenger.
Hei, Axel! Takk for at du har byttet til oss i NextGenTel, og for at du deler omtalen din her på Bytt.no 😊 Veldig kjedelig å lese at du opplever problemer med strømming og å koble bilen på WiFi. Jeg får ikke sett noe mer informasjon her enn fornavnet ditt, men om du kan sende meg en rask mail på [email protected] så skal jeg få kikket litt mer på problemene du opplever. Håper at vi hører fra deg 😊 Ha en flott mandag! Beste hilsen, Martin, NextGenTel
Den dårligste mottakelsen av ny kunde, levering feilet og stod uten hjelp og ingen velvilje fra kundeservicen. Kommer nok til å avslutte kundeforholdet.
Hei Geir, Tusen takk for at du deler din tilbakemelding med oss her på Bytt.no! Så kjedelig å se at du har hatt en dårlig opplevelse i oppstarten som kunde hos oss! Vi vil absolutt gjøre det vi kan for å forandre det inntrykket. Jeg kan ikke se om du er kommet deg på nett eller om ting fungerer som det skal ut fra denne omtalen på Bytt.no, men vi står klare til å hjelpe deg! Ikke nøl med å ta kontakt med oss på telefon 98707979, en dyktig kollega av meg vil hjelpe deg så godt som vi kan 😊 Jeg håper vi får løst problemet snart og at vi kan klare å forandre det inntrykket du nå sitter igjen med! Med Vennlig Hilsen Jenny, NextGenTel