NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Når man først kommer i gang så er det bra. Hadde mye trøbbel i starten, men nå er alt bare fint
Meget bra. Rask og stabilt, Meget godt fornøyd.Hilsen Eva
Det var litt problemer i starten, men da det ble oppklart problemet så nå er det veldig bra.
Veldige bra bedre en Telenor lett og koble opp alt greit
Hei, Kent! Takk for omtalen din, og for at du har byttet til oss i NextGenTel 🤗 Det varmer hjertet mitt når jeg ser at alt gikk som smurt når du skulle bytte til oss. Ekstra kjekt er det at du opplever oss som bedre enn det du hadde 🥰 Vi skal fortsette å gjøre internett enkelt, og rimelig, for deg. Takk for at du har blitt kunde, og ha en strålende mandag! Beste hilsen, Martin, NextGenTel
Fungerer som forventet/avtalt. Up/down -loading nesten 100/100
Godt fornøyd med dette, fungerer helt greit! Jeg har ikke noe negativt å si!
Hei, Anne! Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du deler den gode omtalen din 🤗 Internett er jo litt som strømabonnementet. Det viktigste er at det funker 😉 Jeg smiler fra øre til øre når jeg ser at det er opplevelsen din etter at du har blitt kunde hos oss. En ekstra bonus er at du vil spare penger hver måned som kunde hos oss. Hos oss skal du få den samme gode fiberkvaliteten, bare billigere. Ha en nydelig mandag! Beste hilsen, Martin, NextGenTel
Praktisk kunnskap hos selger var overbevisende og omkobingen fra Telenor til NGT gikk greit. MEN; til tross for klar instruks til selger og henvendelse til kundesenter (notert i Dialog) om at ruter må sendes til regningsadresse, ble ruteren sendt til installasjonsadresse. Inst-adressen er en veiløs bygd uten postgang langt inne i Lysefjorden og bare kan nåes med rutebåt. Ruteren ble da levert til en post i butikk og det medførte en omvei på 160km for å plukke opp ruteren. Derfor er jeg skeptisk til NGT og kan ikke anbefale det til andre i bygda