NextGenTel opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Ugjevn å treig linje, internett detter jevnligt ut, det tar 1 time å få tak i kundeservice på tlf å når nette detter ut må du vente 3 dager på reparatør...
Jeg sa opp nextgentel for over 2,5 år siden, og PLUTSELIG får jeg nå inkasso varsel og giga regning fra dem. UHØRT!!!
Nesten umulig å komme igjennom på telefon til kundeservice. Trådløst nettverk som er helt elendig.
Elendig kundeservise som ikke kan ringe opp når de blir kontaktet om noe så enkelt som bekreftelse på kundeforhold. For dårlig.
En svindel, utrolig dårlig tjenester og brukertjenester. De prøve å få mere penge enn avtalt, og modvirke kunder til å få de pengene tilbake.. Hold dere borte fra dem.
Jeg opplevde at jeg har betalt for å bruke min wi fi ute. Ja, det fungerte ganske bra på den andre siden av veien! Kjempe Dårlig servis. Aldri mer Nextgentel. Jeg anbefaler ikke Nextgentel.
Etter jeg sa opp, ble nettet enda mye mer ustabilt enn før. Har oppsigelsestid i 6 uker (!!!) , og har enda 2 uker igjen nå. Nettet kan være borte i timesvis, enda man betaler full pris.