NextGenTel opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
En svindel, utrolig dårlig tjenester og brukertjenester. De prøve å få mere penge enn avtalt, og modvirke kunder til å få de pengene tilbake.. Hold dere borte fra dem.
Jeg opplevde at jeg har betalt for å bruke min wi fi ute. Ja, det fungerte ganske bra på den andre siden av veien! Kjempe Dårlig servis. Aldri mer Nextgentel. Jeg anbefaler ikke Nextgentel.
Etter jeg sa opp, ble nettet enda mye mer ustabilt enn før. Har oppsigelsestid i 6 uker (!!!) , og har enda 2 uker igjen nå. Nettet kan være borte i timesvis, enda man betaler full pris.
Hadde en selger fra dere for drøye 3 måneder siden. Han var flink til å informere om NextGenTel sine produkter og hva slags løsninger som fungerer best. Kjøper i utgangspunktet aldri noe på dør og er derfor veldig glad for at den informasjonen jeg fikk faktisk stemte. Fikk en mye bedre ruter da jeg byttet fra canal digital til NextGenTel. Stabiliteten på nettet kan ikke sammenlignes fra tidligere og til nå. Ble anbefalt av selger å gå ned fra 250/250mbps og ned til 100/100mbps. Dekningen er nå bedre med denne ruteren selv med lavere hastighet. Så alt i alt er jeg veldig fornøyd.
Det er dårlig kommunikasjon mellom NextGenTel og Relacom
Ganske fornøyd etter at jeg gikk over fra Canal Digital til ngt. Det gjelder både pris, men også tjenesten samt kundeservice. Tjenesten i seg selv er jo ganske lik, veldig simpel og enkel, da tenker jeg mer på tv biten. Internettet har faktisk blitt bedre noen steder i huset pga en mer stabil ruter. Har hatt ngt i tre mnd nå og har ingen negative kommentarer å komme med. Absolutt vært å prøve!
Wifi faller ut hele tiden, både på pc, extender og mobiler. Elendig rett og slett. Ruteren, ekstenderen og tv dekoderen blir dessuten svært varm, til tross for at de står i fri luft. Mulig dette er litt av grunnen.