NextGenTel opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Nesten umulig å komme igjennom på telefon til kundeservice. Trådløst nettverk som er helt elendig.
Elendig kundeservise som ikke kan ringe opp når de blir kontaktet om noe så enkelt som bekreftelse på kundeforhold. For dårlig.
En svindel, utrolig dårlig tjenester og brukertjenester. De prøve å få mere penge enn avtalt, og modvirke kunder til å få de pengene tilbake.. Hold dere borte fra dem.
Jeg opplevde at jeg har betalt for å bruke min wi fi ute. Ja, det fungerte ganske bra på den andre siden av veien! Kjempe Dårlig servis. Aldri mer Nextgentel. Jeg anbefaler ikke Nextgentel.
Etter jeg sa opp, ble nettet enda mye mer ustabilt enn før. Har oppsigelsestid i 6 uker (!!!) , og har enda 2 uker igjen nå. Nettet kan være borte i timesvis, enda man betaler full pris.
Hadde en selger fra dere for drøye 3 måneder siden. Han var flink til å informere om NextGenTel sine produkter og hva slags løsninger som fungerer best. Kjøper i utgangspunktet aldri noe på dør og er derfor veldig glad for at den informasjonen jeg fikk faktisk stemte. Fikk en mye bedre ruter da jeg byttet fra canal digital til NextGenTel. Stabiliteten på nettet kan ikke sammenlignes fra tidligere og til nå. Ble anbefalt av selger å gå ned fra 250/250mbps og ned til 100/100mbps. Dekningen er nå bedre med denne ruteren selv med lavere hastighet. Så alt i alt er jeg veldig fornøyd.
Det er dårlig kommunikasjon mellom NextGenTel og Relacom