⚠️ BLAKK WEEK
SPAR OPPTIL 20.000 KR
BLAKK WEEK ⚠️
Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
NextGenTel
3.2
2 196 verifiserte omtaler

NextGenTel omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.2
Middels
2 196 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#4
Utmerket
NextGenTel er rangert
#4 av 67 fiberleverandørerer
37%
Dårlig
37% anbefaler NextGenTel
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 2 195 omtaler om NextGenTel

FILTRER OMTALER
463
334
227
193
978
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NextGenTel
NextGenTel har 2 195 verifiserte omtaler på Bytt.no

Styr unna. Dårlig service og veldig lang ventetid..

Omtale av  K

Forferdelig service. Fikk beskjed at etableringsgebyr var 0 kr, men når jeg ønsket å lage en bestilling , så ble det plutselig 1990 kr. Etter at bestilling ble gjort, prøvde montørselskapet å lure meg i å betale 5000 kr ekstra for selve befaring, selv om den skulle bli inkludert i prisen. Nå får jeg beskjed at installasjonsdato blir forsinket, og at installasjonsdato er nå ukjent. Og at de har lov til å bruke opp til 15 uker eller mer på installasjon, selv om jeg fikk beskjed om 1-5 uker. Kan ikke klage, da de mener at angrefristen har "gått ut", og at det er ikke noe de eller jeg kan gjøre noe med. Saken skal sendes videre til Brukerklagenemnda. Anbefaler ikke.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

ikke levert fiber tross ventet i 13 uker,, ble lovet fra 2-6 maks uker,, meget klein service

Omtale av  Helge K

Bestilte fiber 20 mai 2021, fikk opplyst det tok fra 2 til maks 6 uker.,,, og når er det gått snart 13 uker,,Har ringt mange ganger,, alle sier beklager,, du skal høre fra oss,, men det har jeg aldri opplevd, ringt 4 ganger på 3 dager bare denne uka,, ogmang flere tidligere,,, ingen som bryr seg,, ingen intern kontroll ei heller ikke kvaltetsikret ang oppfølging for kunden,,,,,KAN IKKE ANBEFALE NOE FRA DE,,, ikke kunde forståelse,, totalt ,,, Kunde kontakt er tragisk, de lover lover skal se på saken snakke med ditt snakke med datt, og penger vil de ha, nå kr 19 for jeg har epost adr broadpark .no,, meget frekt,,,Mangler ledelse, ingen viser intr for og løse opp problemene

Styr unna, unngå å bli lurt.

Omtale av  Tollef Y. S

Dette er dårlig saker. Til tross for sentral plassering i et godt utbygd område klarer ikke NextGenTel og levere bredbånd stort bedre enn det man kan forvente på hardangervidda. Nettet til NextGenTel lar seg ikke bruke til streaming, gaming eller hjemmekontor. Ikke en gang til vanlig surfing gjør det jobben. Dette til tross for at de lover gull og grønne megabytes. Burde vært ulovlig og drive et selskap på denne måten.

Forbanna dårlig kundeservice

Omtale av  Vivian

Jeg måtte si opp mitt abonnement som jeg akkurat hadde skaffet meg pga et samlivsbrudd. Når jeg bestilte sa de ingenting om bindingstid. Når jeg sa opp sa de ingenting om gebyr pga bindingstid. Det kom på mail etterpå...så sa de at de hadde sendt meg epost 21.6.21 kl 13.33 der jeg ble ønsket velkommen til nextgentel og der sto alle opplysninger om priser og bindingstid. Ja,jeg fikk mail..21 juni kl 13.38 der det står velkommen til nextgentel som kunde,men ikke et ord om bindingstid og priser. Hvorfor sender de 2 velkomstmail med 5 min mellomrom🤔 så er det bare den ene som kommer fram..den det ikke står noe om bindingstid på.... henger ikke på greip. Kundeservicen suger så jævlig der også. Det er ikke ordtaket "kunden har altid rett" som gjelder. Det er " vi har retningslinjer og følge". Ikke fikk jeg noen mailadresse eller tlfnr til noen høyere opp heller. Så lite behjelpelig som mulig. Når jeg sier at jeg ikke har fått mailen så sier de at jeg juger.. den er jo ganske drøy. Anbefales ihvertfall ikke av meg.

Lav hastighet

Omtale av  U

Elendig hastighet. Hastigheten må økes betraktelig. Er ikke som lovet i teksten

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Elendig

Omtale av  Per

Helt ubrukelig opplegg!! Dårligste selskapet og mest ustabile nettet jeg har vært borti. Faller ut hele veien og ble lovet 1000mbps, men ligger i snitt på mellom 5-200mbps. Har sendt inn mellom 10-20 klager og ingen løsninger kommer.

Flott

Omtale av  Sverre

Jeg er godt fornøyd og har et vel fungerende bredbånd.

NextGenTel har 2 195 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NextGenTel mener

NextGenTel

Har tilegnet profilen
NextGenTel deltar på Bytt.no

NextGenTel har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NextGenTel besvarer omtaler

NextGenTel har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
NextGenTel ønsker tilbakemeldinger

NextGenTel benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR