NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg måtte si opp mitt abonnement som jeg akkurat hadde skaffet meg pga et samlivsbrudd. Når jeg bestilte sa de ingenting om bindingstid. Når jeg sa opp sa de ingenting om gebyr pga bindingstid. Det kom på mail etterpå...så sa de at de hadde sendt meg epost 21.6.21 kl 13.33 der jeg ble ønsket velkommen til nextgentel og der sto alle opplysninger om priser og bindingstid. Ja,jeg fikk mail..21 juni kl 13.38 der det står velkommen til nextgentel som kunde,men ikke et ord om bindingstid og priser. Hvorfor sender de 2 velkomstmail med 5 min mellomrom🤔 så er det bare den ene som kommer fram..den det ikke står noe om bindingstid på.... henger ikke på greip. Kundeservicen suger så jævlig der også. Det er ikke ordtaket "kunden har altid rett" som gjelder. Det er " vi har retningslinjer og følge". Ikke fikk jeg noen mailadresse eller tlfnr til noen høyere opp heller. Så lite behjelpelig som mulig. Når jeg sier at jeg ikke har fått mailen så sier de at jeg juger.. den er jo ganske drøy. Anbefales ihvertfall ikke av meg.
Elendig hastighet. Hastigheten må økes betraktelig. Er ikke som lovet i teksten
Helt ubrukelig opplegg!! Dårligste selskapet og mest ustabile nettet jeg har vært borti. Faller ut hele veien og ble lovet 1000mbps, men ligger i snitt på mellom 5-200mbps. Har sendt inn mellom 10-20 klager og ingen løsninger kommer.
Jeg er godt fornøyd og har et vel fungerende bredbånd.
Vi har brukt nextgentel i 4 år og har ofte hatt problemer (ingen internett, lav hastighet). I tillegg til dette, nå at vi vil avslutte abonnementen vår, sier de av vi må forstette med måneden vi har allerede betalt (fair enough), men også en til etter det. Da kommer vi til å måte betale en ny faktura for en hel måned som begynner 3 uker etter at vi flytter ut, og ga beskjed om at vi ville avslute med de. Anbefales ikke.
Dårlig kundeservice. Tar altfor lang tid før man får nett. Bruker tid på rydde opp når de har koblet feil linje. Min huseier fikk mitt koblet på som jeg skulle ha. Ba om montør, men det varte og rakk før det skjer noe. Lover ting de ikke kan holde. Bestillte fiber 1 juli. Enda ikke fått. Anbefaler ikke Nextgentel til min værste fiende en gang.
Bestilt fiber på en allerede klargjort fiberlinje, skal kun flyttes fra Telenor til NextGenTel. Etter 2 mnd har ingenting skjedd etter at eggar purre 3 ganger. Dei ringer så og seier at eg må levere fullmakt for overføring av linje ogat eg kan forvente det tar4 uker til før det skjer noe. Elendig!