NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg er godt fornøyd og har et vel fungerende bredbånd.
Vi har brukt nextgentel i 4 år og har ofte hatt problemer (ingen internett, lav hastighet). I tillegg til dette, nå at vi vil avslutte abonnementen vår, sier de av vi må forstette med måneden vi har allerede betalt (fair enough), men også en til etter det. Da kommer vi til å måte betale en ny faktura for en hel måned som begynner 3 uker etter at vi flytter ut, og ga beskjed om at vi ville avslute med de. Anbefales ikke.
Dårlig kundeservice. Tar altfor lang tid før man får nett. Bruker tid på rydde opp når de har koblet feil linje. Min huseier fikk mitt koblet på som jeg skulle ha. Ba om montør, men det varte og rakk før det skjer noe. Lover ting de ikke kan holde. Bestillte fiber 1 juli. Enda ikke fått. Anbefaler ikke Nextgentel til min værste fiende en gang.
Bestilt fiber på en allerede klargjort fiberlinje, skal kun flyttes fra Telenor til NextGenTel. Etter 2 mnd har ingenting skjedd etter at eggar purre 3 ganger. Dei ringer så og seier at eg må levere fullmakt for overføring av linje ogat eg kan forvente det tar4 uker til før det skjer noe. Elendig!
Holder ikke det de lover om levering. Velger du å avslutte pga ikke overholdt levering blir du prakka på med gebyr på 5000 fordi de holder sin levering men ikke har gjort som de muntlig pr tlf lovet.
Etter at jeg bytta fra kobberbredbånd til trådløst driver de enda å fakturerer meg for det dekoder, linjeleie og det gamle bredbåndet. Har ringt dem og klaget på dette. Men de legger jo bare saken død å holder ikke engang det de lover azza...... Så dem svindler kunder så å si. Kan bare si det rett ut at jeg skal bytte leverandør
Var bra Akkurat i starten, men så fort noe begynte å gå galt fikk du null hjelp av Support. bare for at de har Monopol og det ikke er andre levrandører i område behandler de deg som møkk, Søpple nett.!