NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det er OK kvalitet på forbindelsen, men fjernkontrollen til Riks-tv er ikke brukervennlig.
Hei Jan, Tusen takk for at du er kunde hos NextGenTel og for at du deler omtalen din med oss her på Bytt.no 😊 Med OK kvalitet på forbindelsen - så håper jeg du mener at det fungerer sømløst. Om det er ustabilt eller du opplever andre problemer, vil vi gjerne hjelpe med å finne en løsning på det. Da kan du enkelt komme i kontakt med oss på chat via MinSide eller ringe oss på 98707979 😄 Så kjedelig at du ikke liker fjernkontrollen, her skulle vi også gjerne hatt litt mer informasjon fra deg om hva du ikke er fornøyd med, og finne ut om det er noe vi kan bidra med. Håper vi hører fra deg. Ha en god helg når den tid kommer 😊 Beste hilsen Jenny, NextGenTel
, Vi er veldig fornøyd fornæyd med Nexetel.Alt er ok
Hei Asbjørn, Tusen takk for at du er kunde hos NextGenTel og for at du deler omtalen din med oss her på Bytt.no 💚 Veldig kjekt for oss i NextGenTel å høre at dere er fornøyd. Vi lover å jobbe på fremover for at det skal være enkelt for dere som kunde 😄 Ha en strålende onsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Nylig byttet til Nexgentel. Meget fornøyd med informasjon i forkant, enkel oppstart, og godt fornøyd med hastighet på nettet.😃
Hei Nils, Tusen takk for at du er kunde hos NextGenTel og for at du deler omtalen din med oss her på Bytt.no 💚 Veldig kjekt å se at du har hatt en enkel oppstart! Vi skal jobbe for at det blir like enkelt for deg som kunde i tiden som kommer 😄 Og har du spørsmål så kan du raskt komme i kontakt på chat via MinSide eller telefon 98707979. Ha en nydelig onsdag Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Litt mye tull med routere. Tok for lang tid til jeg hadde en router som fungerte. Kjøpte derfor router.
Hei Hans, Tusen takk for at du er kunde hos NextGenTel og for at du deler omtalen din med oss her på Bytt.no 💚 Kjedelig at det blei tull med ruter, det skal jo være enkelt å bli kunde hos oss. Jeg kan ikke se detaljer om ditt abonnement ut fra denne kommentaren så jeg vet ikke hvorfor det har blitt tull. Jeg ville satt stor pris på om du sendte en e-post til [email protected] med mer informasjon, sånn at vi kan ta lærdom av dette 😊 Jeg håper alt fungerer som det skal hos deg nå, om du har noen spørsmål kan du raskt komme i kontakt på chat via MinSide eller telefon 98707979. Ha en fin onsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Alt har gått som avtalt. Men måtte ha hjelp av en annen person for bruk av fjernkontrollen
Hei Sigbjørn, Tusen takk for at du er kunde hos NextGenTel og for at du deler omtalen din med oss her på Bytt.no 💚 Kjekt å se at alt har gått som avtalt, det skal være enkelt å bli kunde hos oss. Det kan være uvant å venne seg til nytt TV-abonnement, siden det er litt ulikt fra det man har fra før. Jeg håper at du har vent deg til RiksTV og er fornøyd med det nå, og husk at vi er her for å hjelpe om du har noen spørsmål 😊 Ha en fin onsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Funker stort sett bra, men gaming lagger litt av og til
Hei Per, Tusen takk for at du er kunde hos NextGenTel og for at du deler omtalen din med oss her på Bytt.no 💚 Kjekt å se at internett stort sett fungerer fint, vi foretrekker jo at det skal fungere fint hele tiden. Husk at vi kan hjelpe om du vil ha råd for hastigheten på internett, du når oss raskt på telefon 98707979 eller chat via MinSide. Ha en nydelig onsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
for vanskelig for hvermann. Det er ikke alle som skjønner dataspråket. Det krever en person som behersker det tekniske
Hei Odd, Tusen takk for at du er kunde hos NextGenTel og for at du deler omtalen din med oss her på Bytt.no 💚 Da har vi gjort noe feil, siden vi jobber for at det skal være enkelt å bli kunde og vi jobber for å snakke på en måte som alle skal forstå. Jeg håper du vil sende en e-post til meg på [email protected] og forteller hvor vi burde formulert oss på en bedre måte 😊 Og har du noen spørsmål så skal vi hjelpe deg, du kan enkelt komme i kontakt med oss på telefon 98707979. Ha en fin onsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel