NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Funker stort sett bra, men gaming lagger litt av og til
Hei Per, Tusen takk for at du er kunde hos NextGenTel og for at du deler omtalen din med oss her på Bytt.no 💚 Kjekt å se at internett stort sett fungerer fint, vi foretrekker jo at det skal fungere fint hele tiden. Husk at vi kan hjelpe om du vil ha råd for hastigheten på internett, du når oss raskt på telefon 98707979 eller chat via MinSide. Ha en nydelig onsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
for vanskelig for hvermann. Det er ikke alle som skjønner dataspråket. Det krever en person som behersker det tekniske
Hei Odd, Tusen takk for at du er kunde hos NextGenTel og for at du deler omtalen din med oss her på Bytt.no 💚 Da har vi gjort noe feil, siden vi jobber for at det skal være enkelt å bli kunde og vi jobber for å snakke på en måte som alle skal forstå. Jeg håper du vil sende en e-post til meg på [email protected] og forteller hvor vi burde formulert oss på en bedre måte 😊 Og har du noen spørsmål så skal vi hjelpe deg, du kan enkelt komme i kontakt med oss på telefon 98707979. Ha en fin onsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Full score hele veien, fra bestilling til leveranse. Tett oppfølging hele veien. Dette er unikt og kjennetegner ikke resten av bransjen. Prøvde en annen leverandør og måtte gå fra avtalen, opplevde bare rot. Utstyret fra Nextgentel er prima vare, wifi dekningen i huset er mange ganger bedre enn det var med Telenor tidligere. Og opplevde å snakke med en support dame som ga seg god tid da jeg trengte et tips. Det er også uvanlig!
Hei Finn, Tusen takk for at du er kunde hos NextGenTel og for at du deler omtalen din med oss her på Bytt.no 💚 Veldig kjekt å lese din tilbakemelding om at du er fornøyd med alt fra bestilling til leveranse, og vi er strålende fornøyd med at du har blitt kunde hos oss! Så lover vi å jobbe like hardt fremover for at det skal være enkelt for deg som kunde hos oss 🙌 Ha en nydelig onsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Ingenting ble slik som lovet, jeg har for første gang benyttet meg av angrefristskjemaet…
Hei Liv, Veldig kjedelig å høre at ingenting ble som lovet og at det endte med at du brukte angrerett! Jeg hadde satt stor pris på om du ville ha sendt en mail med flere detaljer om hva som ble lovet og hva som ikke ble som lovet til e-post: [email protected]. Vi setter pris på din tilbakemelding, og håper på å høre fra deg sånn at vi kan gripe fatt i det som har skjedd feil her 😊 Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Manglende leveranse i henhold til salg etter sendt tv boks til feil adresse
Hei Knut, Tusen takk for at du er kunde hos NextGenTel og for at du deler omtalen din med oss her på Bytt.no 😊 Det høres ikke bra ut! Jeg kan ikke se detaljer om ditt abonnement ut fra denne omtalen, men jeg håper vi har fått ordnet opp i dette til nå. Om du fortsatt har problemer, kan du ta kontakt med oss sånn at vi få oppklaring i hva som mangler og finne en løsning? Du kommer raskt i kontakt om du chatter med oss på MinSide eller ringer oss på 98707979. Håper vi hører fra deg snart. Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Overgangen var grei. Må venne meg til tv utvalg mm
Hei Marjorie, Tusen takk for at du er kunde hos NextGenTel og for at du deler omtalen din med oss her på Bytt.no 💚 Så kjekt å se at overgangen var grei, jeg antar det betyr at det ikke var noen problem. Håper du har vent deg til ny TV-løsning til nå og er fornøyd med den - gi oss gjerne tilbakemelding på hva du syns 😄 Ha en nydelig ettermiddag Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Fikk tilsendt Strømmeboks som ikke fungerte. Tok kontakt via Min Side. Fikk et håpløst svar som ba meg ta kontakt med kundeservice via telefon. Nå har det gått over ei uke og ingenting fungerer. Har fått regning fra dere som jeg betaler når ting virker.
Hei Ulf, Tusen takk for at du er kunde hos NextGenTel og for at du deler omtalen din med oss her på Bytt.no 😊 Vi vil gjøre det enkelt for deg å få løst problemer som kan oppstå på det vi leverer til deg! Om du foretrekker å snakke med oss på MinSide via chat eller sak så skal vi hjelper deg i den kanalen som du foretrekker. Jeg håper du tar deg tid til å prate med oss enten skriftlig eller på telefon sånn at du får en strømmeboks som fungerer som den skal. Ha en fin ettermiddag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel