NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Nylig byttet til Nexgentel. Meget fornøyd med informasjon i forkant, enkel oppstart, og godt fornøyd med hastighet på nettet.😃
Hei Nils, Tusen takk for at du er kunde hos NextGenTel og for at du deler omtalen din med oss her på Bytt.no 💚 Veldig kjekt å se at du har hatt en enkel oppstart! Vi skal jobbe for at det blir like enkelt for deg som kunde i tiden som kommer 😄 Og har du spørsmål så kan du raskt komme i kontakt på chat via MinSide eller telefon 98707979. Ha en nydelig onsdag Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Litt mye tull med routere. Tok for lang tid til jeg hadde en router som fungerte. Kjøpte derfor router.
Hei Hans, Tusen takk for at du er kunde hos NextGenTel og for at du deler omtalen din med oss her på Bytt.no 💚 Kjedelig at det blei tull med ruter, det skal jo være enkelt å bli kunde hos oss. Jeg kan ikke se detaljer om ditt abonnement ut fra denne kommentaren så jeg vet ikke hvorfor det har blitt tull. Jeg ville satt stor pris på om du sendte en e-post til [email protected] med mer informasjon, sånn at vi kan ta lærdom av dette 😊 Jeg håper alt fungerer som det skal hos deg nå, om du har noen spørsmål kan du raskt komme i kontakt på chat via MinSide eller telefon 98707979. Ha en fin onsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Alt har gått som avtalt. Men måtte ha hjelp av en annen person for bruk av fjernkontrollen
Hei Sigbjørn, Tusen takk for at du er kunde hos NextGenTel og for at du deler omtalen din med oss her på Bytt.no 💚 Kjekt å se at alt har gått som avtalt, det skal være enkelt å bli kunde hos oss. Det kan være uvant å venne seg til nytt TV-abonnement, siden det er litt ulikt fra det man har fra før. Jeg håper at du har vent deg til RiksTV og er fornøyd med det nå, og husk at vi er her for å hjelpe om du har noen spørsmål 😊 Ha en fin onsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Funker stort sett bra, men gaming lagger litt av og til
Hei Per, Tusen takk for at du er kunde hos NextGenTel og for at du deler omtalen din med oss her på Bytt.no 💚 Kjekt å se at internett stort sett fungerer fint, vi foretrekker jo at det skal fungere fint hele tiden. Husk at vi kan hjelpe om du vil ha råd for hastigheten på internett, du når oss raskt på telefon 98707979 eller chat via MinSide. Ha en nydelig onsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
for vanskelig for hvermann. Det er ikke alle som skjønner dataspråket. Det krever en person som behersker det tekniske
Hei Odd, Tusen takk for at du er kunde hos NextGenTel og for at du deler omtalen din med oss her på Bytt.no 💚 Da har vi gjort noe feil, siden vi jobber for at det skal være enkelt å bli kunde og vi jobber for å snakke på en måte som alle skal forstå. Jeg håper du vil sende en e-post til meg på [email protected] og forteller hvor vi burde formulert oss på en bedre måte 😊 Og har du noen spørsmål så skal vi hjelpe deg, du kan enkelt komme i kontakt med oss på telefon 98707979. Ha en fin onsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Full score hele veien, fra bestilling til leveranse. Tett oppfølging hele veien. Dette er unikt og kjennetegner ikke resten av bransjen. Prøvde en annen leverandør og måtte gå fra avtalen, opplevde bare rot. Utstyret fra Nextgentel er prima vare, wifi dekningen i huset er mange ganger bedre enn det var med Telenor tidligere. Og opplevde å snakke med en support dame som ga seg god tid da jeg trengte et tips. Det er også uvanlig!
Hei Finn, Tusen takk for at du er kunde hos NextGenTel og for at du deler omtalen din med oss her på Bytt.no 💚 Veldig kjekt å lese din tilbakemelding om at du er fornøyd med alt fra bestilling til leveranse, og vi er strålende fornøyd med at du har blitt kunde hos oss! Så lover vi å jobbe like hardt fremover for at det skal være enkelt for deg som kunde hos oss 🙌 Ha en nydelig onsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Ingenting ble slik som lovet, jeg har for første gang benyttet meg av angrefristskjemaet…
Hei Liv, Veldig kjedelig å høre at ingenting ble som lovet og at det endte med at du brukte angrerett! Jeg hadde satt stor pris på om du ville ha sendt en mail med flere detaljer om hva som ble lovet og hva som ikke ble som lovet til e-post: [email protected]. Vi setter pris på din tilbakemelding, og håper på å høre fra deg sånn at vi kan gripe fatt i det som har skjedd feil her 😊 Beste hilsen Jenny, NextGenTel