Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
NextGenTel
3.2
2 195 verifiserte omtaler

NextGenTel omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.2
Middels
2 195 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#4
Utmerket
NextGenTel er rangert
#4 av 67 fiberleverandørerer
37%
Dårlig
37% anbefaler NextGenTel
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 2 195 omtaler om NextGenTel

FILTRER OMTALER
463
334
227
193
978
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NextGenTel
NextGenTel har 2 195 verifiserte omtaler på Bytt.no

Flytting av bredbånd via fiber til NextGentel

Omtale av  Ludvig

Rask og effektiv installasjon, god informasjon underveis og god respons på forespørsel til kundestøtte via min side.

Svar fra NextGenTel
14.05.2024 14:51

Hei, Ludvig Tusen takk for at du legger igjen din tilbakemelding om oss her på Bytt.no! Vi er glade for å få deg som kunde hos oss 😄 Veldig kjekt å se at du er fornøyd og at alt har fungert som det skal 🤗 Ønsker deg en strålende dag Jenny NextGenTel

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Dårlig kvalitet

Omtale av  Johan

wifi og TV kanaler hakker og stopper og lyd forsvinner. Fiber inn i huset er ok.

Svar fra NextGenTel
13.05.2024 12:32

Hei, Johan! Takk for at du er kunde hos oss, og for at du deler din omtale her på Bytt.no 😊 Veldig dumt at du opplever problemer med WiFi og at tv-sendingene hakker. Det må vi finne årsaken til! Du kan ta kontakt med oss på telefon 987 07 979, eller via MinSide-chatten, når du er hjemme ved WiFi-utstyret. Da skal vi sammen finne årsaken til problemet 😊 Jeg ønsker deg en flott mandag! Beste hilsen Martin, NextGenTel

Bra fiber, ræva tv boks.

Omtale av  Kman

Bredbånd funker bra, men tv boksen virker å være særdeles lav kvalitet. Bruker nesten ett minutt før det er mulig å se på tv.

Svar fra NextGenTel
23.05.2024 09:11

Hei Kman, Tusen takk for at du deler din omtale med oss her på Bytt.no! Kjekt å se at du er fornøyd med fiber, men TV-biten må vi få tatt en nærmere titt på. TV-delen leverer vi i samarbeid med RiksTV, og jeg anbefaler at du tar direkte kontakt med RiksTV kundeservice for å få best mulig hjelp med TV-boksen du har. Om du har spørsmål om abonnementet, ta kontakt med oss på 98707979, vi er her for å hjelpe deg 😊 Ønsker deg en strålende dag! Hilsen, Jenny NextGenTel

Fornø6d

Omtale av  Rolf H. B

Veldig bra i forhold til pris. Bra rekkevidde på ruter.

Svar fra NextGenTel
16.05.2024 13:37

Hei, Rolf Kjekt å se at du er fornøyd, vi er veldig glade for å få deg som kunde hos oss 🤗 Gi oss en lyd hvis du har noen spørsmål eller om det er noe vi kan gjøre for at nettet skal fungere enda bedre hos deg! Ønsker deg en riktig fin 17. mai- og pinsehelg 🥳 Jenny NextGenTel

Tilbakemelding

Omtale av  Ervik J. A

Dere leverer som avtalt.Men fikk en sportspakke som jeg ikke var klar over var så dårlig.Den har he ikke bruk for

Svar fra NextGenTel
13.05.2024 15:50

Hei, Ervik! Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du legger igjen din omtale på Bytt.no. Veldig kjekt å se at du opplever fiberabonnementet som avtalt 😊 Nå vet ikke jeg hva dine forventninger var, men SportsPakken fra RiksTV skal ha noe for enhver sportsinteressertes smak. Blant annet 8 sportskanaler fra TV 2 og V Sport. Dersom du ikke har behov for sportskanalene så skal det være mulig å bytte abonnement. Takk igjen for at du er kunde hos oss, og ha en flott mandag! Beste hilsen Martin, NextGenTel

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Jeg er lurt inn i et abonnement

Omtale av  Raymond H

Bredbånd/fiber er vel greit nok, misnøyen er at jeg har blitt lurt inn i et abonnement der det er TV-delen jeg er veldig misfornøyd med, fordi selger fra NextGenTel lovte ting som ikke var mulig. Jeg ga tydelig beskjed om viktigheten av at jeg fikk se Netflix og HBO. Men så viser det seg at TV-boksen ikke takler dette, så jeg få derfor kjøpe noe ekstra for å få sett de strømmetjenestene jeg ønsker, og samtidig ha opptaksfunksjon på tv-boksen

Svar fra NextGenTel
14.05.2024 12:59

Hei, Raymond Tusen takk for at du legger igjen din omtale om oss her på Bytt.no 🤗 Kjekt å høre at bredbånd fungerer, derimot ikke kjekt å høre at du er misfornøyd med TV-delen. Jeg kan dessverre ikke se hvilken TV-pakke og utstyr det er du har fått og hva det er du har fått, så jeg kan bare svare generelt. Netflix har vi ikke inkludert i TV-pakkene vi tilbyr, men HBO Max er inkludert i flere av TV-pakkene. Uansett syns jeg det er veldig synd at du har fått et TV-abonnement og/eller utstyr som ikke passer til ditt bruk, vi vil gjerne tilby det vi mener passer best hos hver enkelt kunde og det høres det ut som vi har feilet med her. Og vi setter pris på at du legger igjen din opplevelse her, sånn at vi kan bruke det til å bli enda bedre på dette! Det virker som du allerede har fått hjelp for å få tilgang til det du ønsket, men om det er noe mer vi kan hjelpe med så ta gjerne kontakt med oss på 98707979 og vi står klare til å hjelpe 😊 Ønsker deg en strålende dag Jenny NextGenTel

Ufattelig treg leveranse og linjehastighet

Omtale av  Morten

Har bestilt 30/30 bredbånd. De leverer 0,003/0 bredbånd. Gammel telefonlinje går raskere. Bestilte internett 14.08.2023. Den 7 mai 2024 er det fremdeles ikke levert. Om man ikke har veldig god tid og/eller elsker helt ufattelig tregt internett - eller svært «rotete» kundeservice så anbefaler jeg andre leverandører.

Svar fra NextGenTel
13.05.2024 15:47

Hei, Morten! Takk for at du legger igjen din omtale her på Bytt.no 😊 Nå ser jeg kun fornavnet ditt her, og jeg får ikke opp noe informasjon om bestillingen din. En leveringstid på 9 måneder på ingen måter normalt, og ikke en situasjon du skal oppleve. Utifra det du skriver virker det som at du ikke har fått levert internett ennå, og forstår jeg ikke helt hvordan du kan oppleve noe som helst hastighet. Hjelp meg gjerne med å forstå slik at jeg kan hjelpe deg 🤗 Du kan sende meg en kort mail med litt mer informasjon på [email protected] dersom du har noen ledige minutter. Håper at jeg hører fra deg! Beste hilsen Martin, NextGenTel

NextGenTel har 2 195 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NextGenTel mener

NextGenTel

Har tilegnet profilen
NextGenTel deltar på Bytt.no

NextGenTel har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NextGenTel besvarer omtaler

NextGenTel har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
NextGenTel ønsker tilbakemeldinger

NextGenTel benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR