NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dere leverer som avtalt.Men fikk en sportspakke som jeg ikke var klar over var så dårlig.Den har he ikke bruk for
Hei, Ervik! Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du legger igjen din omtale på Bytt.no. Veldig kjekt å se at du opplever fiberabonnementet som avtalt 😊 Nå vet ikke jeg hva dine forventninger var, men SportsPakken fra RiksTV skal ha noe for enhver sportsinteressertes smak. Blant annet 8 sportskanaler fra TV 2 og V Sport. Dersom du ikke har behov for sportskanalene så skal det være mulig å bytte abonnement. Takk igjen for at du er kunde hos oss, og ha en flott mandag! Beste hilsen Martin, NextGenTel
Bredbånd/fiber er vel greit nok, misnøyen er at jeg har blitt lurt inn i et abonnement der det er TV-delen jeg er veldig misfornøyd med, fordi selger fra NextGenTel lovte ting som ikke var mulig. Jeg ga tydelig beskjed om viktigheten av at jeg fikk se Netflix og HBO. Men så viser det seg at TV-boksen ikke takler dette, så jeg få derfor kjøpe noe ekstra for å få sett de strømmetjenestene jeg ønsker, og samtidig ha opptaksfunksjon på tv-boksen
Hei, Raymond Tusen takk for at du legger igjen din omtale om oss her på Bytt.no 🤗 Kjekt å høre at bredbånd fungerer, derimot ikke kjekt å høre at du er misfornøyd med TV-delen. Jeg kan dessverre ikke se hvilken TV-pakke og utstyr det er du har fått og hva det er du har fått, så jeg kan bare svare generelt. Netflix har vi ikke inkludert i TV-pakkene vi tilbyr, men HBO Max er inkludert i flere av TV-pakkene. Uansett syns jeg det er veldig synd at du har fått et TV-abonnement og/eller utstyr som ikke passer til ditt bruk, vi vil gjerne tilby det vi mener passer best hos hver enkelt kunde og det høres det ut som vi har feilet med her. Og vi setter pris på at du legger igjen din opplevelse her, sånn at vi kan bruke det til å bli enda bedre på dette! Det virker som du allerede har fått hjelp for å få tilgang til det du ønsket, men om det er noe mer vi kan hjelpe med så ta gjerne kontakt med oss på 98707979 og vi står klare til å hjelpe 😊 Ønsker deg en strålende dag Jenny NextGenTel
Har bestilt 30/30 bredbånd. De leverer 0,003/0 bredbånd. Gammel telefonlinje går raskere. Bestilte internett 14.08.2023. Den 7 mai 2024 er det fremdeles ikke levert. Om man ikke har veldig god tid og/eller elsker helt ufattelig tregt internett - eller svært «rotete» kundeservice så anbefaler jeg andre leverandører.
Hei, Morten! Takk for at du legger igjen din omtale her på Bytt.no 😊 Nå ser jeg kun fornavnet ditt her, og jeg får ikke opp noe informasjon om bestillingen din. En leveringstid på 9 måneder på ingen måter normalt, og ikke en situasjon du skal oppleve. Utifra det du skriver virker det som at du ikke har fått levert internett ennå, og forstår jeg ikke helt hvordan du kan oppleve noe som helst hastighet. Hjelp meg gjerne med å forstå slik at jeg kan hjelpe deg 🤗 Du kan sende meg en kort mail med litt mer informasjon på [email protected] dersom du har noen ledige minutter. Håper at jeg hører fra deg! Beste hilsen Martin, NextGenTel
Med en lavere pris enn de fleste andre bredbånds alternativer er NextGenTel bra. Hastighet på nettet er derimot dårligere enn hva lovede hastigheter tilsier at det skulle ha vært.
Hei, Ajj Tusen takk for at du deler din tilbakemelding om oss! Jeg ser du oppgir at du har fått fiber hos oss, og vi vil takke for at du har blitt fiberkunde hos NextGenTel, det betyr jo at vi skal kunne levere fiber til deg på ett av verdens beste fibernett 😀 Vi leverer nemlig fiber over Telenor sine fiberlinjer, og skal kunne levere akkurat like god dekning som du har hatt før! Jeg ser du oppgir at hastigheten er dårligere enn forventet, det vil vi jo gjerne få sett på så fort som mulig sånn at vi kan få avklart hva som ikke fungerer som det skal på internett hos deg. Jeg håper du tar deg tid til å ringe oss så snart du finner tid til det, så står vi klare til å hjelpe på Chat via MinSide eller telefon 98707979 😊 Ønsker deg en strålende dag Jenny NextGenTel
Etter dårlig hastighet bestemte jeg meg for å bytte leverandør. Nextgentels svar var at jeg måtte betale for retur av utstyr etter at jeg hadde vært kunde i to år. Da jeg prøvde ringe kundeservice var det sinnsykt lang ventetid. Da jeg endelig kom gjennom, fikk jeg beskjed om å gå inn på nextgentel.no å bestille returslipp - noe jeg måtte betale for. Etter at jeg har betalt dem 7000 kroner året over to år, burde sjefen kommet på døra å hentet routeren personlig. Hele selskapet og deres tjenester frarådes på det sterkeste!
Hei, Mikal! Takk for at du har vært kunde hos oss, og for at du deler omtalen din her på Bytt.no 😊 Vi sette pris på tilbakemeldingen din. Veldig kjedelig å høre at du har opplevd dårlig hastighet på fiberen fra oss. Jeg kjenner ikke til den tekniske årsaken, men når du opplever dårlig hastighet på fiber er det vanligvis en sammenheng med WiFi. Det stemmer at du må betale for retur av leieutstyr hos oss. Det gjelder uavhengig av hvor lenge du har vært kunde hos oss, men vi tar alltid lavest mulig pris på retur av utstyr, akkurat slik som vi presser prisen på det du betaler for fiberabonnementet. Jeg håper at du har funnet en leverandør du er fornøyd med, og takker igjen for omtalen din 😊 Beste hilsen Martin, NextGenTel
Fikk bredbånd i mars har fungert utmerket gikk greit å innstalere bare velstand
Hei, Kristian! Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du deler din omtale på Bytt.no 😊 Når alt er bare velstand kan det vell knapt bli bedre! Vi skal fortsette med å gjøre internett så enkelt, og rimelig, som mulig hver dag fremover 🤩 Ha en kjempefin mandag! Beste hilsen Martin, NextGenTel
Oppkobling virket etter noen minutter og har hittil virket som det skal.
Hei, Alf! Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du legger igjen din omtale her på Bytt.no 🤗 Veldig kjekt å se at alt gikk fint med oppkoblingen og at du er fornøyd med hastigheten du har på fiberabonnementet fra oss. Vi jobber hver eneste dag for å gjøre internettavtalen din så enkel, og rimelig, som mulig. Takk igjen for at du har blitt kunde, og ha en superfin mandag 😊 Beste hilsen Martin, NextGenTel