NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Byttet leverandør pga oppgitt lavere pris. Har målt hastigheten til ca 20, mens jeg tidligere hadde 300 både ned og opp. Har videre problemer med å betjene tilbudet. (Kanalvalg, strømmetjenester, stoppe og igangkjøre programmer, hopp over reklamer, osv). Dette finner jeg vel ut av etterhvert, men det hadde vært fint med en oppskrift. Telenor installerte og leverte bredbåndstjenester fiks ferdig. For å få tjenesten fra dere igang har jeg måtte benytte Telenors linje terminal, som jeg regner er ok, men også linjeterminal (A/D-konverter?) Wi-fi boksen og programlagringsboksen skal vel Telenor ha tilbake. Hvor skal disse leveres? Tror ellers neppe jeg vil fortsette med dere utover "tilbudstiden".
Hei, Knut! Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du deler din konkrete tilbakemelding her på Bytt.no 😊 Jeg forstår godt at du ikke er fornøyd dersom du måler så lav hastighet. Utifra beskrivelsen din så er jeg usikker på om du måler trådløst eller med kabel fra WiFi-utstyret. Dersom du måler trådløst er størrelse på boligen din, materiale i veggene og andre fysiske hindringer viktig å ta med i beregningen for å få et godt trådløst nett. Jeg vil gjerne forstå litt mer av hvorfor du opplever problemet med lav hastighet. Jeg ser ingen informasjon utover fornavnet ditt her, men om du har et par ledige minutter hadde jeg satt stor pris på om du sender meg en kort mail til [email protected]. Tilbakemeldingen din om RiksTV tar jeg videre hos oss. RiksTV har mye god hjelp liggende på nettsiden deres som du kan finne her: https://www.rikstv.no/kundeservice/kom-i-gang-med-rikstv/ Det stemmer at vi leverer på samme fiberboks som du har hatt hos Telenor. Det er en fastmontert boks på veggen som vanligvis har lamper som er merket med Power, PON og Alarm. Det er denne boksen som gjør fibersignalet om til internettsignal. Jeg vil anta at Telenor vil ha utstyret sitt tilbake, men det praktiske må nesten Telenor sende deg informasjon om 😊 Hører du ikke noe fra de så vil jeg anta at de ikke vil ha utstyret tilbake. Jeg ønsker deg en flott tirsdag! Beste hilsen Martin, NextGenTel
Fungerer utmerket, har vært bedre enn det jeg tidligere har fått fra telenor. Kjempe fornøyd😂
Hei, Jan-Magne Tusen takk for at du har blitt kunde hos oss og for at du deler din omtale med oss her på Bytt.no! Gøy å lese at internett er blitt bedre etter du byttet til oss, vi skal fortsette å jobbe på hver dag for å levere kraftig fiber til en god pris 🙌 Ønsker deg en strålende dag Hilsen, Jenny NextGenTel
Mye surr! Utstyr kom meget sent. Og det var ikke det utstyret som ble avtalt. TV boks fra Riks TV kom ikke i det hele tatt før etter purring. Feil router ble sendt i retur. Nå har jeg fått purring på at den ikke er returnrt. Men det er den. Derimot ligger det en sendig til meg hos posten. Denne har jeg ikke anelse om hva er. Selve nettet fungerer ok, men servicen er elendig.
Hei Torbjørn Tusen takk for at du deler din tilbakemelding med oss her på Bytt.no! Så kjipt at det har vært så mye tull i oppstarten av ditt abonnement med oss. Vi jobber for at det skal være enkelt å bli kunde hos oss, men her ser det ut som vi har bommet på det! Jeg håper at alt fortsatt fungerer som det skal, så må vi legge oss flate for at du hadde en så kronglete oppstart, jeg håper at vi kan få rettet opp i det førsteinntrykket du har fått av oss. Har du noen spørsmål, er vi klare til å hjelpe både på chat via MinSide og telefon 😊 Ønsker deg en riktig fin dag Hilsen, Jenny NextGenTel
Det er dobbeltbooket og vanskelig å få kontakt.Fått meldinger om at nå skal jeg få internett ogda har jeg hatt det i 14 dager......
Hei, Inger! Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du deler omtalen din 😊 Jeg er lei meg for at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss. Jeg ser kun fornavnet ditt her, og utifra beskrivelsen din er det litt vanskelig å tolke hva som har skjedd. Vi vil alltid bli bedre, så dersom du har noen minutter til overs hadde jeg satt stor pris på om du sender meg en mail på [email protected] med litt mer informasjon slik at jeg kan finne ut hva vi kan forbedre. Ønsker deg en flott tirsdag! Beste hilsen Martin, NextGenTel
Kan ikke bruke telenor sin router. Dårlig veiledning på hvordan man bruker å setter opp andre routere. Ikke kjempefornøyd med signaler og vanskelig oppsett.
Hei Håkon, Tusen takk for at du deler din tilbakemelding med oss her på Bytt.no! Hos oss kan du velge hvilket utstyr du vil bruke, men hvis du velger å bruke en ruter som ikke vi leverer så må du følge veiledningen som følger med den ruteren eller kontakte forhandler og/eller produsenten for kundestøtte 😊 Hvis du har noen spørsmål om abonnementet som vi kan hjelpe med, så er det bare å ta kontakt med oss på chat via MinSide eller ringe oss på 98707979! Ønsker deg en fin mandag Hilsen Jenny NextGenTel
Ny bruker, overgangen fra Telenor gikk hent smartefritt.
Hei, Olav! Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du deler omtalen din på Bytt.no 😊 Helt supert å se at overgangen fra Telenor til oss gikk smertefritt! Det gjør meg glad, og jeg kan love deg at vi skal jobbe på for å gjøre opplevelsen din så enkel som mulig 💚 Ha en superfin tirsdag! Beste hilsen Martin, NextGenTel
Helt sømløst bytte fra tidligere leverandør. God kommunikasjon. Tjenester fungerte perfekt fra første sekund
Hei Daniel, Tusen takk for at du deler din tilbakemelding med oss her på Bytt.no 😊 Så kjekt å lese omtalen din! Vi jobber hver dag for at det skal være enkelt å bli kunde hos oss, din tilbakemelding sier oss at vi gjør noe riktig på veien 🙌 Vi skal jobbe på videre for at du skal ha en god deal på internett! Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel Hilsen Jenny, NextGenTel