NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Da jeg fikk selger på døra fra NextGentel ble jeg lovet alt mulig rart, blant annet at jeg slapp å bytte modem/ruter. Men når det nærmer seg oppsigelse mottar jeg beskjed om at jeg må bytte ruter/modem, når jeg da kontakter NextGentel sier de at jeg ikke trenger det og skal se bort ifra mail. Når dagen kommer til at jeg skal bytte nett, funger ikke noe som helst. Etter 3 timer i kø, ga jeg opp å nå de per telefon, så brukte min angrerett og fikk sagt opp. Ringte Telenor og på noen få minutter var jeg på nett igjen. Jeg betaler heller 200,- mer i mnd for å være på nett.
Bare tull Lang ventetid på kundeservice. Prisen er god, men har enda ikke fått internettet jeg betaler for, kun unnskyldninger og tomme lovnader. Hvis du faktisk vil ha internett ville jeg benyttet meg av et annet selskap.
Hyggelig innsalgs-prosess, og pris. Kluss rundt addresse ved overtakelse av abonnement, som har fått følgefeil brukerstøtte tilsynelatende ikkje helt har forståelse for, eller var veldig framoverlente om å få rettet. Ingen brudd i tjenesten dei få månadane vi har hatt nett frå NextGenTel så langt.
Djævelsk dårlig kundeservice. Var uten wifi å tv hele pinsen. Ingen hjelp å få på kundeservice. Hadde avtale med selger om at abonnementet hos Telenor ikke skulle sies opp før jeg ønsket. Dette på grunn av at jeg er pendler.
Veldig vanskelig å komme frem på telefon. Dette er for nytt for meg til å gi riktig forklaring. For dårlig erfaring for å gi en korrekt vurdering.
Hei Kåre, Vi vet at det i perioder kan være vannskelig å komme igjennom til oss på telefon, og vi har høyt fokus på forbedre dette. Jeg anbefaler deg å kontakte oss via chat på MinSide (enten via app eller på pc), så får du god hjelp, uten å måtte vente så lenge på telefonen. Kanskje du kan stikke innom her igjen å legge igjen en ny vurdering når du har litt lengre erfaring med tjenestene fra oss. Vi håper ihvertfall at du er fornøyd så langt 😊 Ha en flott uke videre. Mvh Christian
Er fornøyd med alt hittil men har ikke vært kunde lenge foreløpig. Litt tette regninger i starten men ellers alt på stell
Hei Simen, Så godt å høre at du er fornøyd så langt! Som du sier så kan det i enkelte tilfeller være sånn at fakturaene kommer litt tett i starten, og dette styres av når i måneden man blir koblet opp osv. Uansett skal det fremkomme tydelig på fakturaen hvilke perioder du betaler for etc. så det skal være greit å holde oversikt over at alt er korrekt :) Takk for at du valgte NextGenTel! Ha en flott uke videre ☺ Mvh Christian
Overflytting har sålangt gått veldig bra, tror vi. Har mottatt faktura fra forrige selskap, men det er nok ikke Nextgentel sin feil. Men har så langt hatt et par problemer med dårlig hastighet på trådløst system (TV som er kablet fungerer utmerket), selv om Mesh-boks er plassert i henhold til bruksanvisning. Dette særlig på telefoner/nettbrett. Men satser på at dette er et forbigående problem, da det etter siste restart av router har fungert bedre.
Hei Lillian, Så hyggelig å høre at dere har hatt en god opplevelse så langt 😊 Hvis WiFi-dekningen mot formodning fortsetter å være ustabil anbefaler jeg deg å kontakte kundeservice via MinSide, så blir du godt hjulpen av våre dyktige medarbeidere der. Ønsker deg en flott uke, og en riktig god sommer 🌞 Mvh Christian