NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Djævelsk dårlig kundeservice. Var uten wifi å tv hele pinsen. Ingen hjelp å få på kundeservice. Hadde avtale med selger om at abonnementet hos Telenor ikke skulle sies opp før jeg ønsket. Dette på grunn av at jeg er pendler.
Veldig vanskelig å komme frem på telefon. Dette er for nytt for meg til å gi riktig forklaring. For dårlig erfaring for å gi en korrekt vurdering.
Hei Kåre, Vi vet at det i perioder kan være vannskelig å komme igjennom til oss på telefon, og vi har høyt fokus på forbedre dette. Jeg anbefaler deg å kontakte oss via chat på MinSide (enten via app eller på pc), så får du god hjelp, uten å måtte vente så lenge på telefonen. Kanskje du kan stikke innom her igjen å legge igjen en ny vurdering når du har litt lengre erfaring med tjenestene fra oss. Vi håper ihvertfall at du er fornøyd så langt 😊 Ha en flott uke videre. Mvh Christian
Er fornøyd med alt hittil men har ikke vært kunde lenge foreløpig. Litt tette regninger i starten men ellers alt på stell
Hei Simen, Så godt å høre at du er fornøyd så langt! Som du sier så kan det i enkelte tilfeller være sånn at fakturaene kommer litt tett i starten, og dette styres av når i måneden man blir koblet opp osv. Uansett skal det fremkomme tydelig på fakturaen hvilke perioder du betaler for etc. så det skal være greit å holde oversikt over at alt er korrekt :) Takk for at du valgte NextGenTel! Ha en flott uke videre ☺ Mvh Christian
Overflytting har sålangt gått veldig bra, tror vi. Har mottatt faktura fra forrige selskap, men det er nok ikke Nextgentel sin feil. Men har så langt hatt et par problemer med dårlig hastighet på trådløst system (TV som er kablet fungerer utmerket), selv om Mesh-boks er plassert i henhold til bruksanvisning. Dette særlig på telefoner/nettbrett. Men satser på at dette er et forbigående problem, da det etter siste restart av router har fungert bedre.
Hei Lillian, Så hyggelig å høre at dere har hatt en god opplevelse så langt 😊 Hvis WiFi-dekningen mot formodning fortsetter å være ustabil anbefaler jeg deg å kontakte kundeservice via MinSide, så blir du godt hjulpen av våre dyktige medarbeidere der. Ønsker deg en flott uke, og en riktig god sommer 🌞 Mvh Christian
Vanskelig å få tak på. Må bruke arbeidstiden for å få snakket med noen. IKKE bare plug and play som ble lovet av selger. Brukte en hel dag på å få installert alt internett og tv.
Vi ble lovet minst like godt Bredbånd som det vi hadde,men de leverte bare ca. 3 Mbps. Barna på 14 og 15,som spiller mye ble frustrerte av at spilla hakket og stoppet. Ble redd de ville rasere PCene. Like ille var kundeservice,som bare sendte oss over i køer på med ca 60 kunder. Vi ba om å bli oppringt,noe de lovet men aldri gjorde.
Alt funker. Har ikke mer å si om det. Forventer at alt skal funke fra første sekund - det gjorde det.
Hei Mona, Herlig at alt bare funker - sånn som det selvfølgelig skal 😍 Takk for at du valgte bredånd fra NextGenTel! Ønsker deg en strålende uke videre 🌞 Mvh Christian