NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Enkel installasjon og brukervennlig. Ganske billig også.
Hei Sigmund! Takk for at du legger igjen omtale her på Bytt.no, og for at du har blitt kunde hos oss 😊 Helt supert å se at du opplever installasjonen som enkel og brukervennlig. Og jeg er helt enig med deg i at det ikke er aller værst at abonnementet er ganske billig også 😊 Hos oss får du god kvalitet bare billigere enn hos de andre internettleverandørene. Takk igjen for at du har blitt kunde hos oss, og så må du bare ta kontakt om du ønsker rådgivning, eller noen problemer oppstår med nettet. Vi er klare til å hjelpe deg på telefon 987 07 979 alle hverdager. Ha en flott fredag! Martin NextGenTel
Fiberen er grei, men SVÆRT DÅRLIG tilgjengelighet på KUNDESERVICE
Hei Roger! Takk for at du legger igjen en omtale her på Bytt.no 😊 Og ikke minst, takk for at du er kunde hos oss. Så er det samtidig ikke så kjekt å se at du er middels fornøyd med fiberen. Vi leverer på fiberkabler av høy kvalitet, så dersom du opplever noe galt er vi klare til å hjelpe deg alle hverdager. Det siste halvåret har vi hatt gradvis bedre ventetider hos kundeservice, og vi jobber knallhardt med å senke de - akkurat slik vi jobber med å presse prisene ned 😊 Denne måneden har snitt ventetid ligget på cirka 3 minutter. Jeg håper at du gir oss en sjangse til å hjelpe deg, enten ved at du ringer oss på telefon 987 07 979 eller bruker chatten på MinSide. Håper at vi hører fra deg slik at vi kan hjelpe deg med fiberen, og snu litt på inntrykket du har av vår kundeservice. Ha en nydelig fredag! Martin NextGentTel
Med de ruter eg bestilte fikk eg endelig nett i hele huset med tele n prøvde eg men fikk ikke hjelp
Hei John! Takk for at du deler omtalen din med oss her på Bytt.no 😊 Og takk for at du har blitt kunde hos oss! Det er utrolig hyggelig å se at du har fått nett i hele huset nå etter å ha byttet over til oss. Det gjør meg glad, og det sikrer nok samtidig husfreden 😃 Dersom du vil ha hjelp fra oss er vi klare til å hjelpe deg på telefon 987 07 979 alle hverdager fram til kl. 18. Ha en superfin fredag! Martin NextGenTel
Gråter mye over dette! Tør ikke trykke, finner ikke tilbake . Bruksanv. fins nesten ikke. Kan ikke få brukt annet enn de vanlige kanalene, ikke filmer etc, for da kommer jeg ikke tilbake. Er 82 år, kom men en normal fjernkontroll og bruksanv. Ønsker å forlate Riks-tv!!!!!!!
Hei Unni, Dette var kjedelig lesning, og absolutt ikke sånn vi ønsker at våre kunder skal oppleve tjenestene vi leverer. Jeg tolker det sånn at det er TV-løsningen som skaper utfordringer for deg, og ikke selve bredbåndet. Jeg vil derfor anbefale deg å kontakte RiksTV direkte, og så er jeg helt sikker på at der kommer frem til en tilfredsstillende løsning for deg. Ønsker deg alt det beste, og en fortsatt fin uke ❤️ Mvh Christian NextGenTel
Godt nett. Stabilt og raskt.Dette er både billigere og bedre enn nettet vi hadde tidligere.Pris er omtrent det halve Kan anbefales...
Hei Odd! Takk for at du deler omtalen din med oss her på Bytt.no! Vi er veldig glad for at du har blitt kunde hos oss 😊 Utrolig flott å se at du er fornøyd med kvaliteten på nettet, og ikke minst prisen. Hos oss får du samme kvalitet som hos andre leverandører, bare billigere. Om du har noen spørsmål, eller noe oppstår, er vi klare til å hjelpe deg på telefon 987 07 979 alle hverdager 😊 Ha en nydelig fredag! Martin NextGenTel
Den er helt ok. God oppfølging, og utstyret kom som avtalt
Hei Vidar! Takk for at du deler omtalen din her på Bytt.no med oss, og for at du har byttet til NextGenTel 🤗 Det er veldig flott å se at byttet over til oss gikk problemfritt, og at du opplever oppfølgingen fra oss som god. Hos oss skal du få samme gode hastighet og kvalitet, bare billigere. Takk igjen for at du har blitt kunde hos oss, og dersom du skulle ha behov for rådgivning, eller problemer oppstår, er vi klare til å hjelpe deg på telefon 987 07 979 😊 Ha en superfin fredag! Martin NextGenTel
Ble lovet samme nett og hastighet som jeg hadde hos Telenor, men det legger og er dårlig. Sønnen i huset klager på at han ikke kan spille lenger.
Hei Kristine! Takk for at du deler omtalen din med oss her på Bytt.no 😊 Og ikke minst: takk for at du har blitt kunde hos oss. Det er veldig dumt at oppstarten hos oss ikke har blitt sånn som du forventet. Det stemmer, som du sier, at nett og hastighet skal være lik som hos Telenor. Vi leverer på akkurat samme fiberlinja så hastigheten skal være lik. Eneste forskjellen er at hos oss får du det billigere. Så ser jeg at du nevner at sønnen hjemme klager på at nettet lagger. Uten å vite det konkret, så drister jeg meg til å anta at sønnens PC/spillkonsoll er koblet på WiFi, og da er det litt flere ting å ta med i vurderingen. For den desidert beste spillopplevelsen bør du bruke ethernetkabel fra ruter/WiFi-utstyr og til den enheten du spiller på. Det gir både best hastighet, og lavest forsinkelse (måles i millisekund og er spesielt viktig når du spiller online). Ethernetkabel får du kjøpt på alle elektronikkforhandlere, men mm det ikke er mulig med ethernetkabel til PC/spillkonsoll så er det smart å se på om du bør ha et mesh-system med flere bokser. Det gjør at du får større dekning og at dingsene hjemme kan få signal fra flere steder. Vi er veldig klare for å hjelpe deg slik at du får et godt nett hjemme hos deg 😊 Ring oss på telefon 987 07 979, dersom du vil ha rådgivning fra oss. Vi er klar til å hjelpe deg alle hverdager frem til kl. 18. Jeg håper at vi hører fra deg! Ha en strålende fredag! Martin NextGenTel