Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
NextGenTel
3.2
2 195 verifiserte omtaler

NextGenTel omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.2
Middels
2 195 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#4
Utmerket
NextGenTel er rangert
#4 av 67 fiberleverandørerer
37%
Dårlig
37% anbefaler NextGenTel
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 2 195 omtaler om NextGenTel

FILTRER OMTALER
463
334
227
193
978
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NextGenTel
NextGenTel har 2 195 verifiserte omtaler på Bytt.no

Dårlig kundeservice

Omtale av  Roger B

Fiberen er grei, men SVÆRT DÅRLIG tilgjengelighet på KUNDESERVICE

Svar fra NextGenTel
12.01.2024 15:16

Hei Roger! Takk for at du legger igjen en omtale her på Bytt.no 😊 Og ikke minst, takk for at du er kunde hos oss. Så er det samtidig ikke så kjekt å se at du er middels fornøyd med fiberen. Vi leverer på fiberkabler av høy kvalitet, så dersom du opplever noe galt er vi klare til å hjelpe deg alle hverdager. Det siste halvåret har vi hatt gradvis bedre ventetider hos kundeservice, og vi jobber knallhardt med å senke de - akkurat slik vi jobber med å presse prisene ned 😊 Denne måneden har snitt ventetid ligget på cirka 3 minutter. Jeg håper at du gir oss en sjangse til å hjelpe deg, enten ved at du ringer oss på telefon 987 07 979 eller bruker chatten på MinSide. Håper at vi hører fra deg slik at vi kan hjelpe deg med fiberen, og snu litt på inntrykket du har av vår kundeservice. Ha en nydelig fredag! Martin NextGentTel

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Endelig

Omtale av  John I. T

Med de ruter eg bestilte fikk eg endelig nett i hele huset med tele n prøvde eg men fikk ikke hjelp

Svar fra NextGenTel
12.01.2024 15:08

Hei John! Takk for at du deler omtalen din med oss her på Bytt.no 😊 Og takk for at du har blitt kunde hos oss! Det er utrolig hyggelig å se at du har fått nett i hele huset nå etter å ha byttet over til oss. Det gjør meg glad, og det sikrer nok samtidig husfreden 😃 Dersom du vil ha hjelp fra oss er vi klare til å hjelpe deg på telefon 987 07 979 alle hverdager fram til kl. 18. Ha en superfin fredag! Martin NextGenTel

Anbefaler IKKE

Omtale av  Unni

Gråter mye over dette! Tør ikke trykke, finner ikke tilbake . Bruksanv. fins nesten ikke. Kan ikke få brukt annet enn de vanlige kanalene, ikke filmer etc, for da kommer jeg ikke tilbake. Er 82 år, kom men en normal fjernkontroll og bruksanv. Ønsker å forlate Riks-tv!!!!!!!

Svar fra NextGenTel
23.01.2024 10:02

Hei Unni, Dette var kjedelig lesning, og absolutt ikke sånn vi ønsker at våre kunder skal oppleve tjenestene vi leverer. Jeg tolker det sånn at det er TV-løsningen som skaper utfordringer for deg, og ikke selve bredbåndet. Jeg vil derfor anbefale deg å kontakte RiksTV direkte, og så er jeg helt sikker på at der kommer frem til en tilfredsstillende løsning for deg. Ønsker deg alt det beste, og en fortsatt fin uke ❤️ Mvh Christian NextGenTel

Anbefales

Omtale av  Odd G. K

Godt nett. Stabilt og raskt.Dette er både billigere og bedre enn nettet vi hadde tidligere.Pris er omtrent det halve Kan anbefales...

Svar fra NextGenTel
12.01.2024 15:06

Hei Odd! Takk for at du deler omtalen din med oss her på Bytt.no! Vi er veldig glad for at du har blitt kunde hos oss 😊 Utrolig flott å se at du er fornøyd med kvaliteten på nettet, og ikke minst prisen. Hos oss får du samme kvalitet som hos andre leverandører, bare billigere. Om du har noen spørsmål, eller noe oppstår, er vi klare til å hjelpe deg på telefon 987 07 979 alle hverdager 😊 Ha en nydelig fredag! Martin NextGenTel

Overgangen gikk problem fritt

Omtale av  Vidar

Den er helt ok. God oppfølging, og utstyret kom som avtalt

Svar fra NextGenTel
12.01.2024 15:04

Hei Vidar! Takk for at du deler omtalen din her på Bytt.no med oss, og for at du har byttet til NextGenTel 🤗 Det er veldig flott å se at byttet over til oss gikk problemfritt, og at du opplever oppfølgingen fra oss som god. Hos oss skal du få samme gode hastighet og kvalitet, bare billigere. Takk igjen for at du har blitt kunde hos oss, og dersom du skulle ha behov for rådgivning, eller problemer oppstår, er vi klare til å hjelpe deg på telefon 987 07 979 😊 Ha en superfin fredag! Martin NextGenTel

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Dårlig

Omtale av  Kristine E

Ble lovet samme nett og hastighet som jeg hadde hos Telenor, men det legger og er dårlig. Sønnen i huset klager på at han ikke kan spille lenger.

Svar fra NextGenTel
12.01.2024 15:01

Hei Kristine! Takk for at du deler omtalen din med oss her på Bytt.no 😊 Og ikke minst: takk for at du har blitt kunde hos oss. Det er veldig dumt at oppstarten hos oss ikke har blitt sånn som du forventet. Det stemmer, som du sier, at nett og hastighet skal være lik som hos Telenor. Vi leverer på akkurat samme fiberlinja så hastigheten skal være lik. Eneste forskjellen er at hos oss får du det billigere. Så ser jeg at du nevner at sønnen hjemme klager på at nettet lagger. Uten å vite det konkret, så drister jeg meg til å anta at sønnens PC/spillkonsoll er koblet på WiFi, og da er det litt flere ting å ta med i vurderingen. For den desidert beste spillopplevelsen bør du bruke ethernetkabel fra ruter/WiFi-utstyr og til den enheten du spiller på. Det gir både best hastighet, og lavest forsinkelse (måles i millisekund og er spesielt viktig når du spiller online). Ethernetkabel får du kjøpt på alle elektronikkforhandlere, men mm det ikke er mulig med ethernetkabel til PC/spillkonsoll så er det smart å se på om du bør ha et mesh-system med flere bokser. Det gjør at du får større dekning og at dingsene hjemme kan få signal fra flere steder. Vi er veldig klare for å hjelpe deg slik at du får et godt nett hjemme hos deg 😊 Ring oss på telefon 987 07 979, dersom du vil ha rådgivning fra oss. Vi er klar til å hjelpe deg alle hverdager frem til kl. 18. Jeg håper at vi hører fra deg! Ha en strålende fredag! Martin NextGenTel

Får ikke Internett

Omtale av  Svein P

Jeg må ha hjelp hjemme hos meg for å koble til Internett. Jeg er 77 år og skjønner lite å ingenting av dette

Svar fra NextGenTel
12.01.2024 14:49

Hei Svein! Takk for at du deler omtalen din her på Bytt.no 🤗 Hjelp skal du selvfølgelig få! Vi er klare til å hjelpe deg på telefon 987 07 979 alle hverdager frem til kl. 18 😊 Der treffer du på en av våre flinke kunderådgivere som hjelper deg helt til mål. Håper at vi hører fra deg slik at vi kan hjelpe deg med å koble til internett. Ha en flott fredag! Martin NextGenTel

NextGenTel har 2 195 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NextGenTel mener

NextGenTel

Har tilegnet profilen
NextGenTel deltar på Bytt.no

NextGenTel har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NextGenTel besvarer omtaler

NextGenTel har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
NextGenTel ønsker tilbakemeldinger

NextGenTel benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR