NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
We have regretted every single day since their crummy little lying door to door salesman came to our door and our contract started! Don't even bother trying to call them and don't expect anything of them except in efficient service, poor connection and appalling communication in terms of invoices. For god sake keep away from them. I wish them bankruptcy! They deserve nothing less!
- Ikke billig - Ufattelig dårlig stabilitet. Vi opplever problemer hele tiden - Ufattelig dårlig kundeservice Styr unna!
Jeg har hatt Nextgentel i mange år - startet over kobberlinje, men noen år nå på fiber. Stabilt nett og god pris, dog litt treg kundeservice på telefon, men min erfaring er at behovet for kundeservice er sjelden tilstede!
Dette selskapet har man kranglet med i over ett år med inkassovarsler før man får vanlige fakturaen, å når man overtar etter ett dødsbo å abonnementet skal overførast på deg e da klin umulig for dei å forstå at dette går an. Styr unna så fort du har råd til å gjøre det. Vist du ikkje er ein kværulant som likar å krangle. Ustabilt nett e da også 75% garanti for at du kjem deg på stabilt nett etter klokken 5 fredag.
Bra jeg har ikke hatt problemer med mitt bredbånd så langt.menn prisen er høy.
Uakseptabel lang ventetid på kundeservice. Jeg har et abonnement på 20 på kobber. Variabel kvalitet/kapasitet ifht bestillingen. Ingenting er over forventning
Stabil og greit nett men betydelig for høy pris. Vurderer derfor bytte!