NextGenTel opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Fikk utrolig god hjelp. Krysser fingrene for at alt blir i orden.
Hei Sissel Takk for din tilbakemelding, kjekt å høre at du er fornøyd med hjelpen du fikk. Når du mister internett ved lynnedslag, er det som oftest ruteren som er ødelagt. Det er viktig at du bytter ut alle de gamle kablene med de nye siden det kan være skader på kablene også. Noen ganger kan det også ha skjedd skade på selve uttaket ved lyn, slik at dersom du fortsatt ikke får internettet tilbake med ny ruter, ber vi deg kontakte oss snarest slik at vi kan hjelpe deg videre. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel
Internett borte stadig vekk, uten at det blir bragt iorden. Snakker med kundeservice og de lover og lover. Jeg er avhengig av nett og dette holder ikke før meg. En annen ting: Er det riktig at man betaler for en tjeneste man ikke får?
Hei Tommy Det skal ikke være slik at internettet forsvinner hele tiden, men det blir vanskelig for meg å si nøyaktig hva som må gjøres i ditt tilfelle siden jeg ikke kan finne kundeforholdet ditt. Det er heller ikke alltid like lett å vite hvor problemet ligger - Wifi, linjen, kapasiteten eller ruteren. Vi ønsker alltid å rette opp i feilen og håper du tar kontakt når du har mulighet slik at vi kan gjøre vårt beste for å løse problemet ditt. Du skal selvfølgelig ikke betale for en tjeneste du ikke får, vi gir deg refusjon fra feilen er meldt inn til den er rettet. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel
Jeg hadde betalt 2 ganger. 1 gang for mye, men i appen og i kundeservice samtalen var det ryddig og dette var ikke oversett. Jeg fikk både se og vite at jeg hadde den ene betalingen til gode eller at den ville bli betalt tilbake. Orden og ærlighet i et firma er det jeg setter stor pris på, så det håper jeg Nextgentel fortsetter med
Hei og tusen takk Tony! Jeg må ærlig si at dette var den kjekkeste tilbakemeldingen jeg har lest. Under utviklingen av appen var det viktig for oss å være transparente ved å gi alle våre kunder innsyn i blant annet logger, ordrer og transaksjoner. Da kan kundene våre ettergå avtalene vi har gjort og holde oss til ansvar - på den måten kan vi bli bedre. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel
I dag så var kundeservice kjempe bra. Fra han første som jeg snakket med i morrest og han siste som jeg snakket med nå sukat kl 13:50. Utmerket og takk for hjelpa
Hei Christina Takk for din tilbakemelding, det er alltid hyggelig å høre at du ble fornøyd med servicen vår. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel
Hyggelig og god service ved telefonsamtale i dag. Ble informert om at overgang fra Telenor skal gå problemfritt.
Hei Morten. Tusen takk for at du valgte oss som ny leverandør. Overgangen fra din tidligere leverandør til oss skal gå av seg selv - vi sier opp ditt eksisterende abonnement og sender utstyret fra oss før du kobles over. Vi gleder oss til å levere våre tjenester til deg! Dersom det skulle være noe er det så klart bare å ta kontakt. Vi er tilgjengelig på telefon, chat, Facebook, e-post og vår nye NextGenTel-app. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel
Fornøyd med hjelpen jeg fikk og veiledning. Serviceinnstilt, fant ny alternativ løsning, var villig til å bruke meg som mellommann på grunn av manglende norsk.
Hei Lisa. Det skulle bare mangle, selv takk for at du hjalp oss med å hjelpe kunden vår! Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel
Skaper mye problemer for oss med levering. Vurderer å si opp avtalen før den er startet
Hei Jan. Leveringsprosessen skal og bør være enkel - du bestiller så ordner vi med resten og du får tilsendt den informasjonen du trenger. Slik er det derimot ikke alltid og det er dumt at du vurderer å si opp avtalen allerede før du har tatt oss i bruk. Vi har for tiden stort fokus på å bedre leveranseprosessen vår, blant annet ved at informasjonen som sendes ut til kundene våre i denne tidsperioden forbedres betydelig. Selv om det ikke hjelper deg akkurat nå å høre dette så håper jeg du fortsetter med oss og at vi forbedrer det uheldige førsteinntrykket du har fått. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel