NextGenTel opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
I dag så var kundeservice kjempe bra. Fra han første som jeg snakket med i morrest og han siste som jeg snakket med nå sukat kl 13:50. Utmerket og takk for hjelpa
Hei Christina Takk for din tilbakemelding, det er alltid hyggelig å høre at du ble fornøyd med servicen vår. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel
Hyggelig og god service ved telefonsamtale i dag. Ble informert om at overgang fra Telenor skal gå problemfritt.
Hei Morten. Tusen takk for at du valgte oss som ny leverandør. Overgangen fra din tidligere leverandør til oss skal gå av seg selv - vi sier opp ditt eksisterende abonnement og sender utstyret fra oss før du kobles over. Vi gleder oss til å levere våre tjenester til deg! Dersom det skulle være noe er det så klart bare å ta kontakt. Vi er tilgjengelig på telefon, chat, Facebook, e-post og vår nye NextGenTel-app. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel
Fornøyd med hjelpen jeg fikk og veiledning. Serviceinnstilt, fant ny alternativ løsning, var villig til å bruke meg som mellommann på grunn av manglende norsk.
Hei Lisa. Det skulle bare mangle, selv takk for at du hjalp oss med å hjelpe kunden vår! Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel
Skaper mye problemer for oss med levering. Vurderer å si opp avtalen før den er startet
Hei Jan. Leveringsprosessen skal og bør være enkel - du bestiller så ordner vi med resten og du får tilsendt den informasjonen du trenger. Slik er det derimot ikke alltid og det er dumt at du vurderer å si opp avtalen allerede før du har tatt oss i bruk. Vi har for tiden stort fokus på å bedre leveranseprosessen vår, blant annet ved at informasjonen som sendes ut til kundene våre i denne tidsperioden forbedres betydelig. Selv om det ikke hjelper deg akkurat nå å høre dette så håper jeg du fortsetter med oss og at vi forbedrer det uheldige førsteinntrykket du har fått. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel
Helt nydeli, veldig rask og enkel kundeservice. Fornøyd
Hei Henrik Helt supert at du er fornøyd med oss, vi setter stor pris på din tilbakemelding. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel
Jeg bestilte nett fra NextGenTel og klarte i steg 3 å klikke på "Jeg frasier meg angreretten 14 dager. Dermed kan installasjonsprossessen fremskyves tilsvarende". Jeg angret på dette abonnementet innenfor de første 14 dagene grunnet at jeg ikke fikk installerings-dato og at dem sa det kunne ta opptil 4-6 uker å få dette nettet installert og pga alle klagene som var skrevet på nett. Nextgentel ringte meg opp og sa at jeg ikke kunne angre og at det kommer til å påkoste meg store summer å si opp. Derfor kontaktet jeg forbrukerrådet og dem sa at dette er fult mulig å si opp innenfor disse 14 dagene. Vis til (https://www.regjeringen.no/contentassets/6d6b5195d1ee4133977bf5339d1623d9/veileder-angrerett-2017.pdf ) side 58 og $3 i angrerettloven. Jeg krysser fingrene for at jeg får angret dette abonnementet.
Har vært uten internett i 6 uker uten ordentlig forklaring hvorfor. Fikk ny frist for retting 4 ganger i løpet av disse ukene og beskjed om at bytte av leverandør ikke vil ha noe å si. Betalt for internett under hele perioden selv om jeg ble fortalt jeg ikke skulle det. Idag ringte de og så at feilen blir for dyr å rette så de kommer ikke til å gjøre det likevel og jeg bør bytte leverandør..! På spørsmål om når jeg får refundert for tiden jeg har vært uten nett er svaret 5-6 uker! Veldig dårlig
Hei Christianna Det var en uvanlig lang rettetid, forventet rettetid på slike saker er 3-5 virkedager. Det er vanskelig for meg å si hvorfor det er tatt så lang tid i ditt tilfelle uten å kunne se nærmere på saken din. Når det oppstår en feil på linjen og den meldes inn, vil det ikke hjelpe å bytte til en annen leverandør som bruker den samme linjen siden feilen fortsatt vil være der. Det er dessverre slik at netteier i noen tilfeller estimerer at kostnaden for å fikse feilen på linjen blir for dyr og vi må derfor terminere linjen siden vi kun leier linjen og ikke eier den. Du skal selvfølgelig ikke betale for perioden uten tjeneste fra oss og det som er betalt for mye vil bli tilbakebetalt. Fra dette legges inn, tar det maksimalt 4 uker før du får utbetalingen, men normalt tar dette ca 2 uker. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel