NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Enkel løsning, aldri velg nextgentel. Vedvarende problem, skylder på mine private enheter. Etter dem er utelukket, skyld videre på de og hvis du har bra nett akkurat når du ringer så er jo alt i orden.
Hei Brage. Det er ikke lett å ta kontakt akkurat idet du opplever problemet, men vi har verktøy til å ettergå eventuelle feil som har oppstått de siste dagene. På bakgrunn av det kan vi rette opp i feil, gi veiledning, eller råd til hva som kan gjøres for å løse problemet. Ved feil på linjen kan dette utelukkende løses fra vår side uten at du som kunde trenger å tenke noe mer på dette. Dersom problemet skyldes problemer relatert til WiFi, eller at du har lavere hastighet på abonnementet enn bruken din tilsier så må vi av og til samarbeide for å finne en løsning. Dette skal ikke bety at vi skylder på dine enheter og jeg beklager at du fikk den oppfatningen. Jeg håper du tar kontakt med oss igjen så hjelper vi deg videre. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel
Helt forferdelig. Vente i 25 dager nå og ingen nett. Dere ringer, når jeg ring tilbake er det ingen som vet noe. Føler jeg blir hånet med på tlf og send fram og tilbake
Ble lovet noe som slett ikke stemte i det hele tatt med det jeg fikk!
Hei. Tjenesten du kjøper hos oss skal stemme overens med de forventningene vi setter. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg med problemet du opplever og jeg håper du tar kontakt med oss igjen. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel
Alt er så greit. God service. Raskt nett . Hyggelige samtaler da du trenger hjelp .
Hei Robert. Det er akkurat slik det skal være! Jeg håper vi får lov til å levere våre tjenester til deg i lang tid fremover og bidra til å gjøre hverdagen din litt enklere. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel
Dårlig oppkobling Unødvendige problemer for meg.. dette er ikke første gang.
Hei. Det er aldri noe gøy med nettverksproblemer - verken for deg som kunde, eller oss som leverandør. Vi ønsker i likhet med våre kunder at internett bare skal fungere - uten at du trenger å tenke noe mer på det. Slik er det imidlertid ikke alltid, det er det dessverre ikke noe å legge skjul på. Jeg kjenner ikke til saken din og det er vanskelig for meg å svare helt konkret her. Det er heller ikke alltid like lett å vite hvor problemet ligger - Wifi, linjen, kapasiteten eller ruteren. Vi ønsker alltid å rette opp i feilen og håper du tar kontakt når du har mulighet slik at vi kan gjøre vårt beste for å løse problemet ditt. Det jeg derimot kan si sikkert er at vi jobber intenst for tiden med å bedre oss slik at kundene våre kan bli enda mer fornøyd. Vi jobber med å oppgradere våre interne systemer, TV-løsning og ikke minst NextGenTel-appen hvor du som kunde kan få oversikt og kontroll over abonnementet ditt. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel
Startvansker for mange år siden-etter det funksjon og service utmerket
Hei Harald. Supert å høre at du er fornøyd med servicen! Tusen takk for at du ikke lot førsteinntrykket du fikk sitte igjen lenge - det setter vi stor pris på. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel
Litt ujevn linje på Internett. God kundeservice, og flinke til å holde avtalar.
Hei Knut. Takk for tilbakemeldingen. Vi syns det er viktig å holde avtalene vi gjør med kundene våre så det er godt å høre at du har lagt merke til dette. Litt ustabilitet på nettet kan være irriterende så dette håper jeg vi har funnet ut av. Ustabilitet skyldes normalt sett enten selve linjen, eller det trådløse signalet som går fra ruteren din og til enhetene du bruker. Dersom ustabiliteten skyldes sistnevnte håper jeg vi har gitt deg noen gode råd til hva som kan gjøres på egen hånd. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel