NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Alt er så greit. God service. Raskt nett . Hyggelige samtaler da du trenger hjelp .
Hei Robert. Det er akkurat slik det skal være! Jeg håper vi får lov til å levere våre tjenester til deg i lang tid fremover og bidra til å gjøre hverdagen din litt enklere. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel
Dårlig oppkobling Unødvendige problemer for meg.. dette er ikke første gang.
Hei. Det er aldri noe gøy med nettverksproblemer - verken for deg som kunde, eller oss som leverandør. Vi ønsker i likhet med våre kunder at internett bare skal fungere - uten at du trenger å tenke noe mer på det. Slik er det imidlertid ikke alltid, det er det dessverre ikke noe å legge skjul på. Jeg kjenner ikke til saken din og det er vanskelig for meg å svare helt konkret her. Det er heller ikke alltid like lett å vite hvor problemet ligger - Wifi, linjen, kapasiteten eller ruteren. Vi ønsker alltid å rette opp i feilen og håper du tar kontakt når du har mulighet slik at vi kan gjøre vårt beste for å løse problemet ditt. Det jeg derimot kan si sikkert er at vi jobber intenst for tiden med å bedre oss slik at kundene våre kan bli enda mer fornøyd. Vi jobber med å oppgradere våre interne systemer, TV-løsning og ikke minst NextGenTel-appen hvor du som kunde kan få oversikt og kontroll over abonnementet ditt. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel
Startvansker for mange år siden-etter det funksjon og service utmerket
Hei Harald. Supert å høre at du er fornøyd med servicen! Tusen takk for at du ikke lot førsteinntrykket du fikk sitte igjen lenge - det setter vi stor pris på. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel
Litt ujevn linje på Internett. God kundeservice, og flinke til å holde avtalar.
Hei Knut. Takk for tilbakemeldingen. Vi syns det er viktig å holde avtalene vi gjør med kundene våre så det er godt å høre at du har lagt merke til dette. Litt ustabilitet på nettet kan være irriterende så dette håper jeg vi har funnet ut av. Ustabilitet skyldes normalt sett enten selve linjen, eller det trådløse signalet som går fra ruteren din og til enhetene du bruker. Dersom ustabiliteten skyldes sistnevnte håper jeg vi har gitt deg noen gode råd til hva som kan gjøres på egen hånd. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel
Kunde service er bra, men har fremdeles ikke TV. Det burde vært mulig å sette opp en TV box automatisk.
Hei Petter. Fint å høre at du syns kundeservicen vår er bra. Jeg kjenner ikke til saken til helt, så det er mulig jeg bommer litt her - men TV-dekoderen skal koble seg på automatisk når den er tilkoblet ruteren og du har et TV-abonnement. I noen tilfeller kan det likevel være at TV-abonnementet ikke er helt klart samtidig som nettet er installert, men det skal ikke ta lang tid. Jeg håper TV-en er på plass nå, eller at du tar kontakt igjen dersom det mot formodning ikke er tilfellet. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel
Tar ukesvis og ikke nok med det, ting blir jo ikke fikset.
Hei Kenneth. Dumt å høre at ting ikke bli fikset og du byttet selskap. Jeg vet ikke hva som tok ukesvis her og hvorvidt det er noe som var innenfor vår kontroll - men om det var det beklager jeg det. Vi jobber alltid for å bli bedre og tar tilbakemeldingene med oss videre. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel
Jeg har prøvd å heve kjøpet men jeg var 7 dager før sent ute. Å jeg var blitt lovet at det ikke var bindingstid. Jeg var lovet at det var filmleie. Kommer ikke før høsten 2019. Selger var her 30.1.2019 oppkobligsdato ble 21.6.2019. Support har ikke opent før kl 10 på lørdag. Å stengt på søndag. 3700 kr for å heve kjøpet, for å gå tilbake til en leverandør jeg var fornøyd med. Kundebehandlere er hyggelige å gjør det de kan, men det hjelper ikke når internett å tv ikke funker. 😡
Hei Stig. Kjekt å høre at du syns kundebehandleren var hyggelig. I vinter solgte vi en del fiberabonnement med utsatt oppkobling til sommeren. Bakgrunnen for dette var at vi har lansert en ny TV-tjeneste nå og flere nye kunder ønsket å vente med oppkobling slik at de fikk den nye TV-tjenesten fra oppstart. Dette skal naturligvis ha vært avklart sammen med selger. I forbindelse med lanseringen av den nye TV-tjenesten rakk vi dessverre ikke å få filmleie på plass. Dette kommer høsten 2019 som du fikk beskjed om. Vedrørende at verken internett, eller TV fungerer for øyeblikket så skal vi få rettet opp i dette. Her forstår jeg at vi har fått en dårlig start på kundeforholdet og det beklager jeg. Jeg håper vi kan endre førsteinntrykket ditt fremover. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel