NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vi bestilte nett ca 2 måneder før vi flytta in i ny bolig, og valgte da nextgentel siden de hadde raskeste nettet tilgjengelig i området. Ruter ble sendt dagen etter angreretten hadde gått ut på datoen vi bestilte nett til, og så fikk vi beskjed at vi måtte vente 1 uke til før nettet skulle være oppe. Det var det ikke. Så da ble det x antall uker til med venting, før vi omsider fikk et ustabilt nett som er nede under jevne mellomrom. Om de også ikke var svindyre sammenlignet med bokstavelig talt alle andre leverandører så hadde det kanskje vært greit, men nå betaler dyre dommer for ustabilt nett. Velg noen andre.
ADSL frå Nexgentel har vore "rock solid". Aldri noko problem. Til no har eg hatt den same opplevinga med breiband over mobilnettet(4G) også. Kundebehandlinga er veldig bra! Chat'en er perfekt for å hjelpe brukarar.
Fungerer utmerket til tross for at antennen står i vidusposten på innsiden av vinduet, og ikke på utsiden. Antennen er i største laget og ikke særlig pen.
Kjenner meg ikke igjen når jeg leser omtaler på NextGenTel. Veldig fornøyd, hakker en sjelden gang, men det henter seg inn igjen. Blir vel bedre med 5G. Har også RiksTV med Apple box, superbra med kul fjernkontroll. Alt går trådløst 4G.
Stabilt nett med bra kundeservice. Trenge man hjelp eller kontakt med nextgentel er det lett å få kontakt både på telefon og chat.
Har fått dato for oppkobling og det er 14 dager siden. For beskjed om og vente ,For beskjed om at må betale Kr.4100.-for og avslutte .
Ofte problem med faktura. Internett fungerte ikke i 2 mnd. Forferdelig service