NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kjenner meg ikke igjen når jeg leser omtaler på NextGenTel. Veldig fornøyd, hakker en sjelden gang, men det henter seg inn igjen. Blir vel bedre med 5G. Har også RiksTV med Apple box, superbra med kul fjernkontroll. Alt går trådløst 4G.
Stabilt nett med bra kundeservice. Trenge man hjelp eller kontakt med nextgentel er det lett å få kontakt både på telefon og chat.
Har fått dato for oppkobling og det er 14 dager siden. For beskjed om og vente ,For beskjed om at må betale Kr.4100.-for og avslutte .
Ofte problem med faktura. Internett fungerte ikke i 2 mnd. Forferdelig service
Jeg skulle flytte fra tidligere samboer så naturlig søkte jeg etter tv og internet, ble oppringt av nextgentel, jeg ville forsikre meg om internetten var bra nok for meg og min venninne som begge spiller online spill. Denne hyggelige manne sa at det er bra nok for oss å spille, plus alt annet som trenger internet. Det hørtes jo bra ut det så jeg aksepterte. Men jeg ble lurt trill rundt. Knternetten er så dårlig at den ikke fungerer på telefonene våre halvparten av tiden, jeg har apple tv. Som ikke funker fordi det er for dårlig internet så får ikke alle kanalene jeg fikk i pakken. Å laste ndd et spill tok 7 dager, for en person. Og kundeservisens løsning er at keg må kjøpe mere tilleggsutstyr for å få tv til å fungere i allefall. Internetten er dritt rett og slett. Vi er sure, vil bytte Internett leverandør, men! Vi har et års bindingstid.. som ikke ble informert om. Så vi sitter fast i et år med internet som ikke fungerer som jeg ble fortalt og tv som ikke fungerer. IKKE gjør samme feil. Det er veldig dyrt for noe som ikke fungerer.
God rettledning,ordner opp når det var noe galt her
Jeg syns de er ok på kundeservice, aldri hatt noe problem med å nå de. Har vært kunde i 10 år. Har hatt brebånd på kobberlinje, har plaget dem mye og de har vært tålmodige. Skal nå få trådløst bredbånd da kobbertråder blir faset ut.