NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vi betaler for 200/200 linje, men ved måling (kablet) har vi ved beste måling omtrent 100/100, som regel 90/60.. Har kontaktet kundeservice mange ganger men får alltid det samme dårlige svar som "Du må måle hastighet med kabel" og "Vi kan ikke se at det er noe galt". Merkelig nok øker hastigheten til 200/200 (i noen timer hvertfall) etter telefonsamtalen.
Ustabilt, nettet detter ofte ned, må restarte ofte. Håpløst å komme i kontakt med kundeservice. Vanvittig lang ventetid. Ringer ikke tilbake når en trykker 9. Uten nett og tv pga en følgefeil etter at de har hatt oppgradering i natt. Gleder meg til nov 2021, da er det farvel!
Søppel! Alltid problemer, og de klarer ikke levere det de lover. Kundeservice er dårlig! De er frekke når man ringer inn for si at nettet/tv er nede.
Vil herved advare alle å aldri bruke Nextgentel. For de sender faktura 1 år etter avsluttet abonnement, der iblant "inkasso og ikke returnert utstyr" etter man har sagt opp abonnement, og sier de skal ordne det i systemet hver gang når man snakker med de.. Hold unna 🤓
Hadde lyst å prøve å bruke NextGenTel men det var helt forferdelig. Hvis ting var galt var det umulig å få tak i det! Helt elendig kundeservice
Sa opp min bestilling, da de måtte bruke 2-3 uker på behandling av bestillingen. Ringte Telenor som ordnet dette på 1 minutt! Sendte angrerett skjema men likevel gikk de videre med min opprinnelige bestilling og dermed slettet mitt kundeforhold hos Telenor! Ikke mulig å prate med dette selskapet!
Nextgentell oppleves som et ok selskap, men utstyr som modem, / wifi ruter har for dårlig dekning og stabilitet