NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Sa opp min bestilling, da de måtte bruke 2-3 uker på behandling av bestillingen. Ringte Telenor som ordnet dette på 1 minutt! Sendte angrerett skjema men likevel gikk de videre med min opprinnelige bestilling og dermed slettet mitt kundeforhold hos Telenor! Ikke mulig å prate med dette selskapet!
Nextgentell oppleves som et ok selskap, men utstyr som modem, / wifi ruter har for dårlig dekning og stabilitet
Greit nok at det kan være mange kunder som ringer inn, men å vente i nærmere 2 timer på å snakke med noen (skjedd opp til flere ganger), det er helt sinnsykt dårlig.
Har NextGenTel 1000/1000 over fiber, får hastigheten jeg skal ha, ingen nedetid. Vært kunde i to år.
Hastigheten på 60/60 linja er nede i 5/20 i arbeidstiden. Feiler helt av og til på kvelden Kort åpningstid på kundeservice. Umulige åfå tak i utenom kontortid. Styr unna
You would get better broadband signal on the moon awful broadband don't subscribe
Har ikke fått det vi har betalt for. Service montøren klarte heller ikke å gjøre jobben sin ordentlig.