NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fikk tilsendt Strømmeboks som ikke fungerte. Tok kontakt via Min Side. Fikk et håpløst svar som ba meg ta kontakt med kundeservice via telefon. Nå har det gått over ei uke og ingenting fungerer. Har fått regning fra dere som jeg betaler når ting virker.
Hei Ulf, Tusen takk for at du er kunde hos NextGenTel og for at du deler omtalen din med oss her på Bytt.no 😊 Vi vil gjøre det enkelt for deg å få løst problemer som kan oppstå på det vi leverer til deg! Om du foretrekker å snakke med oss på MinSide via chat eller sak så skal vi hjelper deg i den kanalen som du foretrekker. Jeg håper du tar deg tid til å prate med oss enten skriftlig eller på telefon sånn at du får en strømmeboks som fungerer som den skal. Ha en fin ettermiddag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Helt grei opplevelse med nettet. ikke hatt noe problem hverken med dekning eller tv løsning.
Hei Kåre, Tusen takk for at du er kunde hos NextGenTel og for at du deler omtalen din med oss her på Bytt.no 💚 Fint for oss å få høre at du er fornøyd, at både internett og TV-løsning har fungeret problemfritt! Vi skal jobbe på fremover for at det skal være enkelt for deg som kunde hos oss. Ha en nydelig ettermiddag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Vi gikk for et tilbud i anledning utbygging av fiber fra Canal Digital. Da bindingstiden var over har vi byttet flere ganger mellom andre aktører, deriblant NextGen Tel. Vi er så langt kjempefornøyd med NextGen Tel Nettet har vært svert stabilt med ett par unntak Vi har 300/300 men vurderer lavere hastighet 100/100 neste gang
Hei Gunnar, Tusen takk for at du er kunde hos NextGenTel og for at du deler omtalen din med oss her på Bytt.no 💚 Veldig kjekt å lese at du får levert et godt og stabilt fiber fra oss! Vi hjelper med glede å se på hvilken hastigheten som er riktig for deres bruk 😄 Du når oss på chat eller telefon 98707979, håper vi hører fra deg. Ha en nydelig ettermiddag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
de har sendt et uberettiget krav på noe som ikke er bestilt og som det er gitt beskjed om at ikke er bestilt mange ganger og så nekter de å fjerne kravet
Hei A, Dette høres ikke bra ut! Siden jeg ikke kan se noen detaljer om ditt kundeforhold, så kan jeg heller ikke forklare hva som er skjedd her. Men jeg håper at du tar kontakt med oss sånn at vi får en oppklaring i situasjonen og finner en riktig løsning! Ønsker deg en fin ettermiddag Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Bor i Trondheim. Får inn Østfold som lokalkanal. Mangler Trøndelag som lokalkanal.
Hei Robert, Tusen takk for at du er kunde hos NextGenTel og for at du deler omtalen din med oss her på Bytt.no 💚 Håper du har fått ordnet opp i riktig lokalkanal. Om det fortsatt er feil, ta kontakt med vår samarbeidspartner RiksTV på telefon 21010210 så får du rask og god hjelp 😄 Ha en god ettermiddag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
jeg er veldig godt fornøyd både med kanalene og bruke av fjernkontrollen.
Hei Yngve, Tusen takk for at du er kunde hos NextGenTel og for at du deler omtalen din med oss her på Bytt.no 💚 Veldig kjekt å se at du er godt fornøyd med det meste. Vi skal jobbe hardt for at det blir like enkelt for deg som kunde videre 🤩 Ønsker deg en nydelig ettermiddag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
I drift før lovet tidspunkt med 2 dager og reagerer kjapt på mine kommandoer
Hei Leif, Hei Rolf, for at du er kunde hos NextGenTel og for at du deler omtalen din med oss her på Bytt.no 😄 Kjekt å se at du syns overgangen var outstanding, så skal vi jobbe hardt for å prøve og imponere like mye fremover 💪 Og husk, om du har noen spørsmålom abonnementet er vi her for å hjelpe på chat eller telefon 98707979. Ha en nydelig ettermiddag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel