NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vi la inn på bytt.no og en veldig hyggelig selger ringte oss fra NextGenTel. Vi har vært mye frustrert over internettet fra Telenor, som datt ut hele tiden , og tv pakken var det ikke noe særlig til den prisen . Nå har vi hatt NextGenTel i 3 mnd, og internettet fungerer 100%. Tv pakken endret vi også til RiksTV og her er det mye bedre tv pakke . Vi sparer nesten 500.- i mnd med dette byttet. Vi er så glad vi hørte på rådene til den flinke selgeren fra NextGenTel . Jeg anbefaler dette til alle !!! Løp å bytt .
We have regretted every single day since their crummy little lying door to door salesman came to our door and our contract started! Don't even bother trying to call them and don't expect anything of them except in efficient service, poor connection and appalling communication in terms of invoices. For god sake keep away from them. I wish them bankruptcy! They deserve nothing less!
- Ikke billig - Ufattelig dårlig stabilitet. Vi opplever problemer hele tiden - Ufattelig dårlig kundeservice Styr unna!
Jeg har hatt Nextgentel i mange år - startet over kobberlinje, men noen år nå på fiber. Stabilt nett og god pris, dog litt treg kundeservice på telefon, men min erfaring er at behovet for kundeservice er sjelden tilstede!
Dette selskapet har man kranglet med i over ett år med inkassovarsler før man får vanlige fakturaen, å når man overtar etter ett dødsbo å abonnementet skal overførast på deg e da klin umulig for dei å forstå at dette går an. Styr unna så fort du har råd til å gjøre det. Vist du ikkje er ein kværulant som likar å krangle. Ustabilt nett e da også 75% garanti for at du kjem deg på stabilt nett etter klokken 5 fredag.
Bra jeg har ikke hatt problemer med mitt bredbånd så langt.menn prisen er høy.
Uakseptabel lang ventetid på kundeservice. Jeg har et abonnement på 20 på kobber. Variabel kvalitet/kapasitet ifht bestillingen. Ingenting er over forventning